וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביבו: "זה לא ייאמן שהפסדנו את המשחק"

24.2.2008 / 13:12

קשר אשדוד בוכה על חלב שנשפך (הפסד 4:2 לכפ"ס), אך לא מרים ידיים: "נילחם עד הסוף, אין לנו ברירה. מי שלא מאמין שלא יעלה על הדשא"

במ.ס אשדוד ממשיכים להאמין. חרף ההפסד, לא מסביר הפנים אמש (שבת) 4:2, להפועל כפר סבא, הרי שבעיר הנמל לא מרימים ידים כל כך מהר.

"אנחנו משחקים מצוין. נתנו הצגה במחצית הראשונה, זה לא יאומן שהפסדנו את המשחק הזה", כך אמר הבוקר דוד רביבו, קשרה של מ.ס. אשדוד. זה היה הפסד אכזרי, אבל שום דבר עוד לא אבוד. זו תהיה מלחמה עד הסוף. כל התחתית צפופה, ניצחון או שניים מעלים אותך למעלה. חייבים להאמין עד הסוף, יש לנו משחק גביע ביום שלישי ואחר כך משחק מול מכבי פתח תקווה בליגה. ניתן הכל ונילחם עד הסוף. אין לנו ברירה אחרת", הוסיף רביבו.

הקשר גם התייחס לאלפים שהגיעו לעודד את הקבוצה: "כולם מדברים על זה שהפועל ומכבי תל אביב לא ירדו בגלל המסורת והקהל. אני חושב שמגיע כל הכבוד לאוהדים שלנו, שהגיעו אתמול בהמוניהם ותמכו בנו. צריך להסיר בפניהם את הכובע".

בהתייחסו להאשמות שתלו חלק משחקני הקבוצה בשוער סמי אג'יי, שספג רביעייה: "זה לא נכון ולא הוגן להאשים שחקן כזה או אחר. נגד סכנין אג'יי היה מצוין, אתמול קצת פחות. זה קורה, פעם ההגנה טועה, פעם ההתקפה מחמיצה, הרי אם לא היינו טועים כולנו אז אשדוד הייתה בצמרת הליגה. חייבים לתת את כל מה שיש לנו ולהאמין. גם השחקנים עדיין מאמינים שאפשר. שחקן שלא מאמין עדיף שלא יעלה על הדשא".

המאמן אלון חזן אמר בסיום המשחק: "אכזבה אדירה. הובלנו ושיחקנו טוב, אבל זה הוכרע לצד השני. השחקנים היו חסרי אחריות, אבל ככה זה במאבקי תחתית. צריך לראות איך לוקחים נקודות במשחק הבא. השערים של כפר סבא לא קשורים למהלכי כדורגל ואנחנו לא יכולים לעזור להם לכבוש, בטח לא כשאנחנו במומנטום. היה חסר לנו השפיץ של הנעל לעשות את ה-0:3".

ביום שלישי תארח הקבוצה מעיר הנמל את הפועל קרית שמונה במסגרת הסיבוב הראשון של משחקי הגביע המדינה. המגן ליאור ראובן, שהורחק אתמול, לא ישחק ויחזור לסגל לקראת המשחק מול מכבי פתח תקווה בשבת בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully