וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוין: "יש לנו סיבה לחייך"

23.2.2008 / 19:24

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה לאחר הניצחון 1:3 על מכבי הרצליה. "לא יצאנו ממאבקי התחתית". עומר בוקסנבוים: "צריך לשמור על הבית"

הרבה חיוכים נשפכו בהרצליה אחרי הניצחון של מכבי תל אביב 1:3. ניר לוין, שרבות דובר השבוע לגבי הספק אם ימשיך לאמן בשנה הבאה את הצהובים, כבר נראה מעט זחוח ושפע מצב רוח. הדרבי לא עשה לו טוב, אבל הניצחון על הרצליה שינה לגמרי את מצב הרוח.

אולי העובדה כי הצהובים הציגו יכולת משכנעת, אולי העובדה שהוא נתן תשובה למבקרים, אבל אחרי המשחק אי אפשר לומר דבר על יכולתם של הצהובים. גם לוין מבין את זה, ואמר לאחר המשחק: "עבר עלינו שבוע קשה שכלל הפסד בדרבי, ויש לנו היום סיבה לחייך כי ניצחנו בצורה משכנעת קבוצה טובה ולא נשברנו גם אחרי שהם הישוו. היה לחץ מכל מיני כיוונים, קצת תקשורת, קצת מהמעגלים הרחוקים יותר של הקבוצה, אבל הכל בסדר".

על הטקטיקה שהובילה לניצחון, אמר לוין: "ידענו לבלום את הרצליה ובמחצית השנייה הם לא הגיעו לאף הזדמנות. מה שאמרו לי בהנהלה הספיק לי השבוע כדי להתמקד בהכנת הקבוצה, וזה מה שעשינו. אני שמח שכולם פה כתף להוציא את הקבוצה אחרי הימים הלא קלים בדרבי, וכל הגורמים בקבוצה שותפים לניצחון הזה". לשאלה האם הניצחון גורם לו לשכוח ממאבקי התחתית, הבהיר לוין: "בשום פנים ואופן לא יצאנו ממאבקי התחתית, אנחנו לא מסתפקים במשחק ששיחקנו היום".

יאניק קמנאן, שכבש את אחד משלושת השערים של הצהובים, יחד עם ג'ו ביזארה ואלן מסודי, היה מרוצה לעשות זאת מול האקסית, במגרש שאותו הוא מכיר כל כך טוב. הצרפתי כמובן נשאר צנוע לאחר המשחק, ואמר מה שכולם ציפו ממנו: "זו הרגשה טובה לכבוש כאן, אבל מה שיותר חשוב זה שהקבוצה ניצחה כי במצב שלנו אנחנו צריכים את הנקודות. אני כמובן מקווה לכבוש כמה שיותר. נפצעתי ברגל במהלך המשחק, אבל הייתי צריך להקריב את עצמי על המגרש, עד ששחקן אחר היה מוכן להיכנס ולא רציתי להפקיר את הקבוצה".

כתבנו, יצחק סולומון מוסיף כי קמנאן הופתע מאוד לקבל השבוע טלפון מרומניה. על הקו היה חברו משכבר הימים, ג'אן פיליפ מנדי, חלוץ בן 21, ובפיו בקשה: "סדר לי קבוצה בישראל. אין לי יותר חשק לשחק ברומניה". קמנאן הסביר לחברו הצרפתי כי הוא אינו יכול לסדר לו קבוצה בארץ, משום שמועד ההעברות תם, אבל הבטיח לו שבעונה הבאה ינסה לסדר לו קבוצה בארץ. קאמנן סיפר לחברו על המושבה הצרפתית במכבי תל אביב, וג'אן פיליפ מנדי התלהב וביקש, "סדר לי את מכבי תל אביב. מתאים לי לשחק בקבוצה עם הרבה צרפתים".

בוקסנבוים: "גם אם היינו מנצחים, עדיין היינו מסובכים בתחתית"

פרדי דוד, שרשם הפסד עשירי העונה ומבין היטב כי כעת הוא צריך להתרכז במאבקי תחתית, נראה עצבני עם השריקה לסיום. "למעט דקות אחדות, שיחקנו כדורגל רע היום, וכשמשחקים כדורגל כזה אי אפשר לנצח. לקבוצות שנאבקות בתחתית יש מומנטום, וכשהן סופגות שער ממצב נייח ולא מחוייב המציאות, זה קורה".

הרצליה כאמור הצליחה כבר להשוות ל-1:1, אך נכנעה לשערים של ביזארה ומסודי, שמהם כבר היה קשה לחזור. על כך אמר דוד: "איבדנו משהו מהביטחון וספגנו שער שממנו היה קשה לנו להתרומם, אבל אנחנו נמשיך להיאבק עד הסוף. גם אם קבוצה אחת מפסידה או מנצחת, אני לא חושב שהסיפור נגמר אחרי זה. שתי הקבוצות הגיעו אחרי טראומה מסוימת, אנחנו אחרי שער השוויון מול מכבי פתח תקווה בדקה ה-90, הם אחרי הדרבי, אבל אנחנו בכל מקרה אנחנו יוצאים עם הראש קדימה".

עומר בוקסנבוים, שכבש את שער השוויון הזמני, אמר: "אני לא מסתכל כרגע על עצמי. חבל שאנחנו לא מצליחים לנצח בבית, כי בסופו של דבר בקרבות תחתית נצטרך לשמור על הבית, וזה כואב. זה לא נעים, ובטח אנחנו חושבים על זה שאנחנו לא לוקחים נקודות בבית. אין לנו בעיה עם זה, אם לפחות היינו לוקחים נקודות בחוץ, אבל זה לא המצב. ידענו שנאבק בתחתית, וגם אם היינו מנצחים את מכבי תל אביב, עדיין היינו בקרבות האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully