וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - ק"ש: סרט מלחמה

השחקנים הכתומים צפו בסרט התיעודי "בני יהודה - סרט מלחמה" בתקווה ליישם גם בשבת. אלימלך בתמונת ההרכב של האורחים

מבחן אופי, קוראים בקריית שמונה למשחק מחר (שבת) מול בני יהודה. אחרי שזכו למחמאות רבות מכל הפרשנים והתקרבו למקומות המובילים לאירופה, ירצו חניכיו של המאמן, רן בן שמעון, להוכיח שההתפרקות הכללית מול בית"ר ירושלים, ועוד בבית, הייתה מעידה חד פעמית. בקריה יודעים שרק ניצחון חוץ על האחרונה בטבלה יכול להחזיר את הקבוצה למסלול, ומודאגים מאפקט של כדור שלג, במקרה של הפסד.

השוער שביט אלימלך חזר השבוע לאימונים, לאחר שנעדר שבועיים בגלל מחלת השפעת, והחמיץ שלושה משחקי ליגה רצופים. תחילה ביקשו בקריית שמונה להחזיר את אלימלך לאט לאט לכושר משחק, אולם הופתעו לגלות במהלך האימונים כי השוער הוותיק נמצא בכושר טוב, למרות שלא התאמן תקופה ארוכה.

אם רן בן שמעון שקל תחילה להמשיך עם שוער המשנה, דני עמוס, הרי שהיכולת הטובה שגילה שביט אלימלך הופכת אותו למועמד לחזור להרכב. רק היום, באימון המסכם, יחליט בן שמעון בנוגע לסוגיית השוער. עוד התלבטות של בן שמעון היא בין עמנואל אמנגוואה לוויאם עמאשה בקישור.

מההרכב ייעדר המגן הימני, ברק בכר, בשל כרטיסים צהובים. את מקומו ימלא רן קוז'וק, שכמעט ולא שיחק העונה, אך בקריה אמרו כי הם סומכים עליו שייכנס בהצלחה לנעליו של בכר.

שחקני קריית שמונה יצאו כבר הבוקר (שישי) לאזור המרכז, יקיימו אימון מסכם בקריית שלום, ומשם ימשיכו למלון קרלטון, שם ישהו עד למשחק. כ- 200 אוהדים צפויים להגיע לבלומפילד לעודד את הקבוצה.

ההרכב המשוער: שביט אלימלך (דני עמוס), עמיר נוסבאום, יניב לביא, סאלח חסארמה, עמיר נוסבאום, עבאס סוואן, גואל צ'ירסאווה, עמנואל אמנגוואה (וויאם עמאשה), גיא צרפתי, יובל אבידור, ירו בלו

אלי כהן סותם חורים בהגנה

בני יהודה המשיכה להיערך גם היום (שישי) למשחק הגורלי בשבת מול עירוני קרית שמונה וכחלק מההכנות צפו שחקני הקבוצה בסרט "בני יהודה - סרט מלחמה", שתיעד את מסע ההינצלות של הקבוצה מירידה לפני מספר שנים.

מאמן הקבוצה, אלי כהן, מתכנן לעלות למשחק עם הרכב התקפי יותר מזה איתו פתח עד כה ואלירן אסאו יתופקד לצידו של משה ביטון בחלק ההתקפי של הקבוצה. בעקבות חסרונם של המגן סאלם אבו סיאם עקב קרע חלקי בשריר, ואסי בלדוט בגלל צהובים צפוי עוז ראלי הצעיר לפתוח בעמדת המגן השמאלי, כאשר הרוויה קובצ'ביץ' ימשיך בעמדת המגן הימני. בכך למעשה ימשיך כהן לשחק עם שני שחקני הגנה טבעיים בלבד.

במועדון מקווים לקהל רב שיגיע למשחק בכדי לדחוף את השחקנים. ראשי חוג האוהדים הגיעו הערב לאימון הקבוצה, ומסרו מכתב אישי לכל שחקן ושחקן, ובו פנייה נרגשת על המצב הקשה אליו נקלעה הקבוצה, וכמו כן בקשה מכל שחקן להילחם ולתת את הנשמה עד הרגע האחרון.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, הרוויה קובאצ'ביץ', מילאן מרטינוביץ', זאב חיימוביץ', עוז ראלי, אימורו לוקמן, לירוי צעירי, עידן מליחי, סדריק בארדון, אלירן אסאו, משה ביטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully