וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בני יהודה לא נשברים

21.2.2008 / 20:00

האוהדים הגיעו לאימון, וחילקו לכל השחקנים מכתבים בהם נכתב: "במלחמה הזאת אין אופציה אחרת מלבד ניצחון". הסגל דליל בגלל פציעות

מאמן בני יהודה, אלי כהן, מתכנן לעלות במערך התקפתי של שני חלוצים, במשחק בו יארחו הזהובים את הפועל קרית שמונה בשבת. על פי התרגול הערב (חמישי), נראה כי אלירן אסאו יפתח לצידו של משה ביטון בחוליית ההתקפה. הקשר אלי אברבנל חולה, ולא התאמן וככל הנראה לא יהיה בסגל בשבת. למאמן תהיה בעיה לא פשוטה בהרכבת החולייה האחורית, וזאת בעקבות חסרונם של המגן סאלם אבו סיאם עקב קרע חלקי בשריר, ואסי בלדוט בגלל צהובים. כהן ערך מספר נסיונות בעמדת המגינים, וכפי שנראה כרגע צפוי הצעיר, עוז ראלי, לפתוח בעמדת המגן השמאלי, כאשר יאיר אזולאי או הרוויה קובצ'ביץ' יפתחו בעמדת המגן הימני.

הפתעה נוספת בהרכב הקבוצה היא אי הכללתו של הגנאי אימורו לוקמן בהרכב הפותח. מהאימון היום נעדר גם הבלם מילאן מרטינוביץ', שסובל מרגישות בשרירי המפשעה, וערך אימון ריצה קל בלבד. אלי ביטון, שחזר השבוע לאימונים אחרי מחלה, תורגל בהרכב הפותח והוא צפוי לפתוח בשבת. ראשי חוג האוהדים הגיעו הערב לאימון הקבוצה, ומסרו מכתב אישי לכל שחקן ושחקן, ובו פנייה נרגשת על המצב הקשה אליו נקלעה הקבוצה, וכמו כן בקשה מכל שחקן להילחם ולתת את הנשמה עד הרגע האחרון.

"אלפי אוהדים כתומים ברחבי הארץ מחזיקים לך אצבעות ומאמינים בהצלחתך בכל רגע. אוי לנו אם נישבר כעת" , כתבו האוהדים. בסיסמא שסיימה את כל המכתבים נכתב: "במלחמה הזאת איננו מכירים אופציה אחרת מלבד ניצחון". שחקני הקבוצה היו נרגשים מאוד מתמיכתם של האוהדים והבטיחו לעשות כל שביכולתם על מנת לנצח כבר בשבת הקרובה, ולהביא שלוש נקודות חשובות בקרב ההישרדות.

המאמן, אלי כהן אמר היום על המצב בתחתית: "בני יהודה חייה ככה כבר 60 שנים, אז היא תמשיך עוד שנה, ונקווה שגם העונה היא תחיה בליגת העל. אני כל הזמן מאמין. הגיע הזמן שנשתנה ונחזור לעצמנו. אנחנו נמשיך לעשות הכל עד שנגיע לנחלה". יאיר אזולאי שמחלים מסדק בצלעות ואמור לחזור בשבת להרכב, אמר: "זה המצב ואיתו נתמודד. נקווה לעשות הכי טוב שאפשר. אני מקווה ומאמין שעד המחזור האחרון אנחנו נילחם וניתן פייט בכל משחק ונקווה לטוב. בעזרת השם נישאר בליגה".

בנוגע ליריבה שלו בשבת, אמר אזולאי: "זה משחק מאוד חשוב וקשה עבורנו. אני מקווה שנפנים את המצב ונראה את זה במגרש. 7 נקודות הפרש זה מרחק לא קטן אבל צריך להאמין". באשר למכתב שחילקו האוהדים, אמר השחקן: "כל הכבוד להם. הם גם מאמינים ורוצים להמשיך עד הסוף, וזה הולך ביחד. אני מקווה שביום שבת גם האוהדים וגם השחקנים יוכלו לחייך". הקפטן, אסי בלדוט שלא ישחק בשבת, אמר: "האוהדים באים לאימון וזה סוג של צו פיוס בינינו לביניהם. אני מקווה שניתן להם סיבה לשמוח. לשבת בחוץ זה עוד יותר קשה, אבל אני מאמין בחברים שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully