וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: הראש כואב, במיוחד בצד שמאל

20.2.2008 / 19:32

אבו סיאם סובל ממתיחה חזקה, אסי בלדוט מוצהב ואלי כהן נותר ללא מגן שמאלי למשחק הקרוב מול קרית שמונה (שבת, 15:00, בלומפילד)

בבני יהודה המשיכו היום את ההכנות לקראת משחק הבית הקרוב מול עירוני קרית שמונה (שבת, 15:00), הפעם באימון שנערך באצטדיון בלומפילד. אלי אברבנל, קשר הכתומים, חולה ולא התאמן הערב. סאלם אבו סיאם, שסובל ממתיחה חזקה בשריר הארבע ראשי, ניסה להתאמן, אך כעבור מספר דקות פרש מהאימון ועבר טיפולים אצל הצוות הרפואי.

היעדרותו הצפויה של אבו סיאם, יחד עם חסרונו של הקפטן אסי בלדוט בגלל צהובים, יוצרת למאמן אלי כהן כאב ראש לא קטן באשר לאיוש עמדת המגן השמאלי. על פי האימון היום, נראה כי עוז ראלי יפתח בעמדה זו במשחק בשבת. הקשר עידן מליחי, ששבר את אפו במשחק ההפסד בחיפה, חזר היום להתאמן, כשהוא חובש מסכת מגן מיוחדת על פניו. המסכה הקשתה על מליחי לתפקד כראוי, ולאחר מספר דקות העדיף להמשיך בלעדיה. אלי ביטון ואלירן עטר החלימו ממחלה וערכו אימון מלא. שניהם יהיו בסגל בשבת וביטון אף תורגל היום בהרכב הפותח, יחד עם אלירן אסאו ומשה ביטון בחוליה הקדמית.

אוהדי הקבוצה מודעים למצב הקשה אליו נקלע המועדון בתחתית הטבלה, אך מסרבים לאבד תקווה ואמונה. מחר מתכננים האוהדים מפגן תמיכה בשחקנים, במהלך אימון הערב שייערך בשכונת התקווה. האוהדים יעניקו מכתב מוטיבציה אישי לכל שחקן ושחקן ובו בקשה- "לתת בשבת את הלב והנשמה, למען האוהדים והמועדון".

פיליפ, בנו בן התשע של הקשר סדריק ברדון, שהגיע אמש לישראל יחד עם אשתו של הקשר, התארח היום באימון הזהובים. למרות שנהנה מאוד מהשמש החמימה במהלך האימון, מה שהעסיק את ברדון ג'וניור בעיקר, היה משחקה של קבוצתו האהובה, ליון הצרפתית, הערב, מול מנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully