וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד: הולצמן ייעדר כ-3 שבועות

19.2.2008 / 19:53

החלוץ חזר מפציעה לאחרונה, אבל נפגע שוב ואמר: "זה מאוד מתסכל, אבל אני אדם אופטימי מטבעי". בקבוצה מצפים לקהל רב מול כפ"ס

אם לא די במצבה הקשה של מ.ס. אשדוד בתחתית הטבלה, היום נחתה על הקבוצה מכה נוספת. החלוץ הוותיק שי הולצמן, שנפצע בתחילת השבוע במשחק אימון מול הכח עמידר רמת גן, עבר בדיקת אורתוסקופיה ובתוצאות הבדיקה שהגיעו הבוקר התברר כי הוא סובל ממתיחה חזקה ברצועת הברך, דבר שישבית אותו לפרק זמן של כשלושה שבועות. הולצמן מתקשה להתאושש ולחזור לכושר משחק וזאת בגלל מספר פציעות לא קלות שעבר מתחילת העונה.

"הפציעה הזו מאוד מתסכלת, גם מהבחינה הקבוצתית וגם מהבחינה האישית שלי", אמר היום הולצמן, "היתה לי תקופה לא פשוטה עד עכשיו ודווקא אחרי שהתחלתי לחזור לעצמי ונכנסתי לכושר זה קרה. זה לא נעים וחבל מאוד, אבל נתמודד גם עם זה. אני אדם אופטימי מטבעי והתמודדתי עם דברים קשים יותר בעבר".

הולצמן מאמין בקבוצתו ובטוח שגם בלעדיו היא תוכל להמשיך את מאבק ההישרדות בליגה: "אנחנו מאמינים לגמרי שאפשר להישאר בליגה. האווירה בקבוצה טובה, אנחנו מתגבשים לקבוצה טובה ומשחקים טוב לאחרונה, למרות שלא צברנו מספיק נקודות בחודש האחרון. אין ספק שאנחנו בדרך הנכונה".

מלבד הולצמן, יחסר המאמן אלון חזן בשבת, גם את המגן מאור זוהר, שהורחק במשחק הניצחון מול סכנין. באשדוד, ממשיכים להתכונן למשחק הבית הקרוב, מול הפועל כפר סבא בשבת. בהנהלת המועדון ימשיכו במבצע הוזלת הכרטיסים גם במשחק הזה והציפייה היא לגעתם של כ-5,000 צופים ביציעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully