וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון בכורה לדראו במכבי תל אביב

19.2.2008 / 16:19

מאמן הכושר החדש של מכבי ת"א החל לעבוד, והשחקנים התרשמו ממסירותו וחריצותו. העצבנות מהדרבי ניכרת: תקרית באימון בין אסוס לגזל

המומחה לפיזיות ומאמן הכושר החדש של מכבי תל אביב, הצרפתי טיבריוס דראו, העביר הבוקר (שלישי) את אימון הבכורה. הצהובים חזרו להתאמן, אחרי ההפסד הצורב בדרבי התל אביבי 3:1 לאדומים ביום ראשון, והחלו את ההכנות לקראת קרב התחתית בשבת מול מכבי הרצליה.

השחקנים התרשמו מאוד מהעובדה שכשעה וחצי לפני האימון, כבר נראה דראו על הדשא בקרית שלום כשהוא מכין את האימון ומסדר קונוסים ועזרים אחרים על המגרש. דראו, הידוע בסגנונו התקיף, אך גם משעשע, עבד עם השחקנים במשך כ-45 דקות וגם ערך להם תרגול שחרור בתום האימון הטקטי של ניר לוין.

המתח והעצבים בעקבות ההפסד בדרבי נתנו את אותותיהם גם הבוקר במהלך האימון עצמו. באחד המשחקונים הפנימיים התרחשה תקרית בין הקשרים רביד גזל וג'ונתן אסוס. גזל לא אהב את העובדה כי אסוס נכנס פעמיים בפראות בו ובדן רומן והעיר לצרפתי על מנת שיירגע. אחרי מספר דקות שוב נכנס אסוס בפראות בגזל. הפעם גזל לא הבליג והחזיר לו עם כניסה פראית בצרפתי. בין השניים כמעט פרצה תגרה. לוין שלח את גזל לנוח מחוץ לאימון והחזירו לדשא אחרי מספר דקות. מהאימון עצמו נעדרו יניב עזרן וארז מסיקה הפצועים וכן שחקני הנבחרת הצעירה, יובל שפונגין, אורי שטרית, שירן ייני והמוזמן הטרי דור מלול.

הבעלים אלכס שניידר, שסיים את ביקורו בארץ, המריא היום בחזרה לקנדה. במהלך שהותו קיים שניידר מספר פגישות עם חברי הצוות המקצועי וכן עם חברי הדירקטוריון של מועדון הכדורגל. למרות אכזבתו הרבה של שניידר ממה שראה בדרבי, לא התקבלו החלטות אופרטיביות נכון לעכשיו. המאמן ניר לוין ממשיך לעת עתה לקבל את גיבוי ההנהלה ואמש גם נשמעו קולות מתונים יותר באשר להמשך עבודתו בקבוצה עד תום העונה. בהנהלת המועדון ביקשו מהמאמן להתמקד במסע ההישארות של הקבוצה בליגה ובריחה מאיזור התחתית. במכבי לא מחפשים מחליף ללוין, אך כבר עתה ברור כי הוא לא ימשיך לאמן בקבוצה בעונה הבאה.

משחק הגביע של הקבוצה מול בית"ר שמשון ת"א יתקיים ביום שלישי הבא, 26.2, בשעה 18:00 במגרש בשכונת התקווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully