וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בינתיים אני רוצה את לוין"

18.2.2008 / 12:07

בעלי מכבי ת"א, אלכס שניידר, לא ממהר לעשות שינוי דרסטי אחרי ההפסד בדרבי. שחקנים נגד חדד ואסוס, דראו מאמן הכושר החדש

ברני ארדוב

וידאו: יותם רונן

מעמדו של לוין מעורער מאוד

"אי אפשר לשקר לאורך זמן. אנחנו נראים רע. הניצחון מול בני יהודה היה בלוף", כך אמר הבוקר (שני) שחקן במכבי תל אביב, אחרי ההפסד המשפיל 3:1 אמש להפועל תל אביב, בדרבי הגדול. עוד הוסיף אותו שחקן: "אתמול באה קבוצה קצת יותר טובה מבני יהודה ונתנה לנו בראש. שחקנים כאן עושים שכונה באימונים ובסוף פותחים בהרכב. ככה זה נראה גם במשחקים, בושה וחרפה. התקשורת עשתה מרודי חדד וג'ונתן אסוס כוכבים והם עושים מה שהם רוצים על המגרש, אולי שיתנו לחדד כדור מחוץ למגרש כדי שיקפיץ ויתמסר עם עצמו? כל אחד נהיה לי כוכב. אנחנו פשוט לא מגיעים למצבים בהתקפה". שחקן אחר לא אהב את העובדה כי בתום המשחק לא נכנס אף נציג מההנהלה לחדר ההלבשה כדי לדבר עם השחקנים אחרי המפלה הקשה.

גם בצוות המקצועי נשמעו אתמול טענות כלפי משחקם של שחקני הקבוצה ובעיקר חדד ואסוס: "יש כאן שחקנים שלא עלו בכלל לשחק במחצית השנייה. מה שרודי עושה על המגרש זו שכונה אחת גדולה, אולי הגיע הזמן ללמד אותו קצת לקח. גם ג'ונתן אסוס איכזב מאוד. איך יכול להיות שאנחנו נותנים לעובד ללכת 30 מטר עם הכדור? שחקנים ליוו אותו כמו נערות ליווי במקום לעצור אותו בתחילת המהלך. פשוט בושה וחרפה. יש לנו הרבה מאוד עבודה לעשות".

בהנהלת המועדון לא הסתירו את אכזבתם מניהול המשחק הכושל של המאמן ניר לוין. עיקר הביקורת הופנתה לעובדה שלא היה צורך להפקיר את מרכז השדה ולנסות להכריע בכל מחיר את המשחק. ביקורת נוספת נשמעה גם על החילופים המאוחרים של לוין. גם הבעלים החדש אלכס שניידר, שהגיע במיוחד למשחק וראה את שחקניו מובסים, התקשה להבין מדוע קבוצתו נראתה כך על המגרש. "יש לנו בעיה בעמדה הכי חשובה במגרש, אבל לכל דבר יש פתרון וכל דבר בזמנו", אמר בכיר בהנהלה. "לא ייתכן שאנחנו משחקים עם ארבעה חלוצים על המגרש ברבע השעה האחרונה של המשחק במקום לשמור על התוצאה".

מעמדו של לוין התערער מאוד אחרי ההפסד. החתמתו של המומחה לפיזיות ומאמן הכושר טיבריוס דראו עד סוף העונה, אמורה לשדרג את משחק הקבוצה, אך זהו גם איתות למאמן על כך שמעמדו בסכנה. במכבי כבר התקבלה החלטה כי לוין לא אמור להמשיך בעונה הבאה. מספר מועמדים כבר עומדים על הפרק לעונה הבאה. בהנהלת המועדון נשמעו הבוקר אף קולות שבמידה והצהובים לא ינצחו במשחק הקרוב נגד מכבי הרצליה בחוץ, ייתכן ויהיה זה משחקו האחרון של לוין בקבוצה.

שניידר עצמו אמר בישיבת הדירקטוריון של הקבוצה: "גם אני מאוכזב, יש לנו הרבה על מה לדבר. אני מודה לכל האוהדים, מקווה שיהיו לנו חדשות טובות ועדיין אופטימי. לא היו לי הרהורי חרטה על רכישת הקבוצה, ולא משנים הכל בבת אחת. בסך הכל לא שיחקנו כל כך גרוע, אבל צריך לשנות דברים. אנחנו צריכים יותר מלחמה". על לוין אמר שניידר: "הוא מאמן טוב, אני בינתיים רוצה אותו". הישיבה הסתיימה ללא החלטות מעשיות לגבי עתיד הקבוצה.

דראו מחליף את בן מלך כמאמן כושר

יממה אחרי ההפסד הכואב (3:1) שחוותה מכבי תל אביב בדרבי התל אביבי להפועל, הצהובים ממשיכים לעבוד ולחזק את הקבוצה. הפעם החיזוק מגיע לא בתחומי כר הדשא, כי אם מחוצה לו. המומחה לפיזיות, טיבריוס דראו, סיכם היום (שני) על הצטרפותו לצוות המקצועי של הקבוצה.

מאמן הכושר הצרפתי נפגש הבוקר עם המאמן ניר לוין, הג'נרל מנג'ר אבי נמני, המנכ"ל עוזי שעיה וחברי ההנהלה, אביב בושינסקי ואביב רייז וסגר עימם עד סוף העונה. בקבוצה הביעו תקווה כי הוא ימשיך תקופה ארוכה יותר במועדון. גורם בהנהלה אמר: "זו תוספת כוח משמעותית מאוד לקבוצה. במיוחד לאור איך שהיא נראתה עד עכשיו. שחקנים לא עומדים על הרגלים בסיום המשחק". איציק בן מלך, מאמן הכושר של המועדון, יפסיק כתוצאה מכך להדריך את השחקנים ויתפנה לתפקיד אחר בקבוצה.

דראו יהנה משפה משותפת עם הליגיון הצרפתי שכבר נמצא בקבוצה וכולל את ג'ונתן אסוס, רודי חדד, יאניק קמאנן, אלן מסודי וגם עומר פרץ. כזכור, דראו כבר עבד בבית"ר ירושלים תחת המאמן לואיס פרננדז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully