וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר לוין: "קיבלנו מכה מוראלית קשה"

מאמן מכבי ת"א ניר לוין לא ניסה אפילו לחפש תירוצים להפסד 3:1 בדרבי. גורמים בקבוצה: "יש לנו בעיה בעמדה החשובה ביותר". גוטמן על פאביו ג'וניור: "בכל מקום שיש בו צל, זורחת השמש"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יותם רונן

גוטמן: "הייתה לי הרגשה על ג'וניור ועובד"

אחרי שני הפסדים ליריבה העירונית בתוך שלושה חודשים, אי אפשר לחשוב על שום תירוץ. אפשר רק להניח את העובדות על פני השטח, וזה מה שעשה מאמן מכבי תל אביב. ניר לוין אמר בסיום ההפסד 3:1 בבלומפילד: "קרו פה הרבה דברים גרועים היום. חזרנו לתחתית, הפסדנו בדרבי. קיבלנו מכה מוראלית מאוד מאוד קשה, אבל אנחנו חייבים להרים את הראש ולהמשיך הלאה. שיחקנו גרוע, שילמנו על טעויות שעשינו בחלק האחורי. נצטרך לחזור כמו שחזרנו אחרי הדרבי הקודם, שגם אותו הפסדנו בצורה אכזרית".

לוין התבקש לנתח את היכולת של שחקניו, שנרדמו במחצית השניה ואמר: "מעבר לבעיות המקצועיות, כנראה שיש כאן גם בעיה מנטלית ונצטרך לטפל בזה. ההפסד בדרבי כואב לאוהדים, כואב לכל השחקנים, למנהלים ולכל מי שקשור בקבוצה. כל מי שקשור למכבי תל אביב במחצית הראשונה יכול היה להיות גאה באיך שהקבוצה נראתה. אבל את הכסף סופרים במדרגות".

כנראה שאת ראשי מכבי תל אביב, ההסברים של לוין מעניינים פחות. גורמים בהנהלת הקבוצה הביעו ביקורת על התנהלותו של המאמן בדקות האחרונות. מסתבר שלא אהבו את העובדה שלקראת סיום המשחק, כשהיה תיקו, העדיף לוין לשלוח שחקנים רבים למעלה, במקום לשמור על התוצאה שהיתה טובה לקבוצה. "יש לנו בעיה בעמדה הכי חשובה בקבוצה, אבל לכל דבר יש פתרון", אמר גורם במכבי תל אביב.

רביד גזל, שנכנס כמחליף בדקה ה-62: "הפסדנו את הדרבי, משחק שאסור היה לנו להפסיד. הסתבכנו עוד הפעם בתחתית. אנחנו לא הקבוצה הראשונה ולא האחרונה שסופגת בדקות האחרונות. לא הצלחנו לשמור על התוצאה וחבל. לא חשוב שיצאנו קדימה. מה שקרה זה שהיה לנו חוסר ריכוז ושילמנו על זה. לא נעים להפסיד בדרבי. בדיעבד זה היה יותר נכון לשמור על התיקו, אבל זה רק בדיעבד".

דגו: "כולם דיברו רק על מכבי"

מאמן הפועל תל אביב, אלי גוטמן, אמר בסיום: "הייתה אווירה מדהימה, התחלנו את המשחק יוצא מן הכלל והבקענו שער שבגללו אוהדים באים למגרשים. החזרנו את מכבי תל אביב למשחק והם הבקיעו שער מוזר. השחקנים עלו חדורי מוטיבציה במחצית השניה, שלטנו בה ולפאביו ג'וניור אמרתי שהוא הולך להביא את הדרבי הזה. הייתה לי הרגשה עליו וגם על ראובן עובד". גוטמן הרחיב על פאביו ג'וניור ואמר: "בכל מקום שיש צל, גם זורחת השמש. מגיע לו שתזרח עליו השמש". על מצבה החדש של הפועל תל אביב אמר גוטמן: "כל נקודה חשובה, אבל זהו זה. שמחים וממחר מתרכזים במשחק הבא".

ברוך דגו, שחגג ניצחון שני העונה על האקסית: "עבדנו קשה כל השבוע וידענו שרק ניצחון יעשה את העבודה. אלוהים היה איתנו. לאורך כל השבוע כולם דיברו על ההתקפה של מכבי ושכחו את השחקנים שלנו. אני שמח שכולם ראו את העבודה שלנו היום".

עוזר מאמן הפועל תל אביב יוסי אבוקסיס: "פיניש כזה בדרבי לא זכור לי הרבה זמן. התחלנו מצויין וחזרנו אחורה עם השיוויון של מכבי. למזלנו המחליפים עשו את העבודה, ומגיע לפאביו ולעובד כל הכבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully