וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באשדוד ניצחו בקרב, אך הגיוס נמשך

17.2.2008 / 12:36

במ.ס אשדוד מרוצים מאוד מהניצחון על סכנין, מתמיכת הקהל, שצבא בהמוניו ומשחקני הרכש. חזן: "כולם הפנימו את המצב אליו נקלענו"

הרבה חיוכים נראו הבוקר (ראשון) במ.ס אשדוד, אחרי הניצחון הגדול אמש 1:3 על בני סכנין. שחקניו של אלון חזן אספו סוף סוף שלוש נקודות, אחרי 12 משחקים בהם לא ניצחו. בהנהלת המועדון הביעו שביעות רצון גדולה על כך שהצליחו למלא את האצטדיון באוהדים המקומיים. כ-4000 אוהדי הקבוצה, מספר שיא העונה, נכחו במשחק. זאת הודות למבצע שיווק אגרסיבי בשבוע שקדם למשחק. ברחבי העיר נתלו כרזות ועליהן הסיסמא "יש מלחמה, אתה בא ??". במועדון מקווים להמשיך את המומנטום החיובי גם במשחק הבית מול הפועל כפר סבא במחזור הבא וקוראים לאוהדים להגיע שוב בהמוניהם אל האצטדיון.

גם מבחינת שחקני הרכש שהובאו לקבוצה במהלך הפגרה נרשמה הקלה גדולה, כשאלו החלו להצדיק את הבאתם. במיוחד אמורים הדברים לגבי הבלם ודראן יישה, שהצטיין בהגנה, משה אוחיון, שהנהיג את חוליית הקישור וכמובן, החלוץ דימיטאר מקרייב, שלא מפסיק להפציץ מאז שהגיע. גורמים בהנהלה גם ציינו לטובה את עבודתו של המאמן אלון חזן, שלמרות התוצאות הלא טובות לאחרונה, שידר לשחקניו הרבה אמונה.

"מה שהיה שונה במשחק הזה, זה שהלכנו לכיוון של דרך חיובית יותר", אמר חזן בראיון לגלי צה"ל. "השחקנים וכל הצוות מסביב הפנימו את המצב אליו הגענו. הבנו שאין דרך אחרת להתנהג, אלא כמו קבוצת תחתית. במשחקים האחורנים שיחקנו טוב, אבל זה לא התבטא בשלוש נקודות. אתמול גם המזל עמד לצדנו".

לגבי תמונותיו שהתפרסמו בעיתונות כאילו הזיל חזן דמעה, אמר המאמן: "לא הזלתי שום דמעה. הפכו את זה לאיזו דרמה. גירדתי את העין כי רציתי רק לשמוע את שריקת הסיום בסוף המשחק. לקחתי אוויר מחדש. אחרי 12 משחקים הרגשתי נינוחות, חיוך, הנאה.

"אף פעם לא אמרתי על הכדורגל 'מה אני צריך את זה?', גם אם אפסיק להיות מאמן באשדוד , לא אחזור לתפקיד המנכ"ל. אני צריך לעבוד עוד קשה על מנת לממש את הפוטנציאל שתלו בי. יש תקופות כאלה ויש אחרות. את האמונה לעלום לא הפסדנו. חזרנו לדרך הטובה, עם המון הקרבה. הסכנה נמצאת במקום בו אנחנו נמצאים כרגע. ג'קי בן זקן התקשר מארצות הברית, רגעים ספורים לאחר שנגמר המשחק. יש בזה להעיד על האמון של המערכת בי".

בקבוצה לא אהבו, בלשון המעטה, את התנהגותו של החלוץ עידן שריקי, שירד לחדר ההלבשה מיד אחרי שהוחלף. שריקי אמנם חזר לספסל אחרי מספר דקות, אך גורמים בקבוצה אמרו כי התנהגותו של החלוץ אינה מקובלת ולא נעלמה מעיניו של הצוות המקצועי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully