וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: הגיע הזמן, אומרת אימי

15.2.2008 / 16:01

הצהובים סיימו, כמעט, את הכנותיהם לדרבי. מלול עשוי לפתוח, מסודי בספק, עזרן על הספסל. 250 הכרטיסים שהופשרו נחטפו בשעתיים

ההכנות לדרבי התל אביבי הגדול בעיצומן. במועדון הצהוב קיימת תכונה רבה לקראת המשחק. ניצחון יוציא את הצהובים לדרך חדשה, כאשר בקבוצה יוכלו, כמעט, להתחיל כבר לחשוב על העונה הבאה. עוד לפני כן המאמן ניר לוין מתלבט קמעה לגבי ההרכב הפותח. הקשר דור מלול עשוי להמשיך לקבל את הקרדיט, לארח שבשוע שעבר הרשים בניצחון 0:4 על בני יהודה עם שני בישולים. על פי התרגול באימון נראה כי ארז מסיקה ימשיך לקבל אשראי בעמדת המגן השמאלי. זאת למרות חזרתו לאימונים של אורי שטרית. בקישור האחורי תירגל לוין את ג'ונתן אסוס וליאור ז'אן. אופציה נוספת היא שרביד גזל יפתח בהרכב במקומו של דור מלול.

הקשר אלן מסודי ערך אימון חלקי עקב רגישות בשרירי המפשעה. עדיין לא ברור אם הקונגולזי יהיה כשיר למשחק. ביום שבת הוא יערוך מבחן כשירות באימון המסכם. החלוץ יניב עזרן, שעדיין סובל מרגישות בברכו, ערך אימון מלא וצפוי לפתוח על הספסל. לעומתו הקשר יוסי שבחון, שמחלים מקרע קטן בגיד המפשעה, הסתפק באימון ריצה קל והוא לא יהיה בסגל למשחק.

250 הכרטיסים שהופשרו הבוקר על ידי המשטרה נחטפו תוך שעתיים מקופת הכרטיסים בקריית שלום. כאלף אוהדים צהובים צפויים להגיע לאימון המסכם ביום שבת. האוהדים עסוקים מזה שבוע בהכנות לקראת הדרבי הגדול וכידוע, בלומפילד יהיה מלא. הבעלים אלכס שניידר יגיע לישראל במיוחד על מנת לצפות במשחק. בתוך כך, מתכוננים במכבי להגעתו של טיבריוס דראו, מאמן הכושר הצרפתי, שצפוי לחתום כבר בשבוע הבא על הצטרפותו לשורות הצהובים עד לתום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully