וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד-סכנין: הכנות למבצע צבאי

הנהלת הקבוצה מעיר הנמל חילקה כרזות, עם הסיסמה: "יש מלחמה, אתה בא??". בסכנין, המאמן אלישע לוי מזהיר מפני שאננות והתרכזות בגביע

לראשונה מזה תקופה ארוכה עומד לרשות מאמן בני סכנין, אלישע לוי, הרכב מלא, במשחק החוץ בשבת (18:30) מול אשדוד. סכנין יוצאת למשחק החוץ לאחר שהצליחה להשיג נקודה אחת בלבד בשני משחקי הבית האחרונים, מה שמנע ממנה להתקרב למקום השני.

למרות הפנצ'ר במשחקי הבית האחרונים, בסכנין לא מדברים על נסיגה ביכולת הקבוצה, והמאמן לוי אמר שבמשחק האחרון, מול הפועל כפר סבא, הקבוצה הציגה יכולת טובה, אך לא השכילה לכבוש שערים. הבוקר (שישי) קיים אלישע לוי אימון מסכם לפני המשחק. לוי הקרין לחניכיו קטעי וידאו של אשדוד, והזהיר מפני שאננות. לוי אמר לחניכיו: "מדובר בקבוצה ביתית טובה שנלחמת על חייה בליגה. אנחנו צריכים לבוא ולעשות את העבודה שלנו".

בסכנין היו עסוקים ביומיים האחרונים יותר בהגרלת גביע המדינה, שהועידה להם משחק בית קשה, מול האלופה, בית"ר ירושלים. הרומני בוגדאן אפוסטו: "אם אנחנו עוברים את בית"ר אנחנו לוקחים את הגביע". המאמן אלישע לוי לא אהב את פסטיבל בית"ר, והבהיר לחניכיו כי יש להתרכז תחילה במשחק מול אשדוד.

הבלם יא יא פטי: "אנחנו חייבים לחזור למסלול הניצחונות כדי להמשיך להיצמד לצמרת. אם נשחק כמו נגד בית"ר בטדי, נוכל לנצח באשדוד. אם נשחק כמו נגד מכבי הרצליה בבית, נהיה בבעיה".

משטרת משגב החליטה היום לסגור את אצטדיון דוחא. יחד עם זאת, בסכנין לא צריכים להיות מודאגים, שכן עד לשבוע הבא, אז תארח הקבוצה את מכבי פתח תקווה, צו הסגירה אמור להיות מבוטל. במשטרה אמרו כי מדובר בתהליך שגרתי. "למגרש חייב להיות מנהל בטיחות, ברגע שאין מנהל מגרש, האצטדיון חייב להיסגר עד למינוי מנהל חדש", נמסר. נודע כי מנהל האצטדיון התפטר בשל חילוקי דעות עם עיריית סכנין. מפקד משטרת משגב, סנ"צ רמי ניימרק, אמר כי הצו יהיה בתוקף עד שימונה מנהל בטיחות חדש למגרש. "אני מעריך שתוך מספר ימים הנושא ייסגר, לאחר מינוי מנהל בטיחות חדש", אמר.

ההרכב המשוער: מאיר כהן, עבד רבאח, יא יא פטי, ליאו קרופניק, בסאם גנאים, לוקאש סורמה, ג'ון קולמה, חאלד חלאיילה, בוגדאן אפוסטו, מאור בוזגלו, איליה יבוריאן.

אשדוד: "יש מלחמה אתה בא?"

בהנהלת מ.ס.אשדוד, מתכוננים למשחק הבית מול בני סכנין כמו למבצע צבאי לכל דבר. השבוע ניסו להעיר את קהל האוהדים בעיר, וזאת על ידי חלוקת כעשרת אלפים כרזות גדולות, ובהן מצולמים שחקני הקבוצה כשפניהם צבועים בצבעי מלחמה. סיסמת הכרזה היא: "יש מלחמה, אתה בא ??" באשדוד מקווים למלא את היציעים באוהדים מקומיים, וזאת על מנת לתת לשחקנים דחיפה ועידוד מאסיבי.

על הדשא עצמו לא צפוי שינוי בהרכב הפותח והמאמן אלון חזן ימשיך לתת אשראי ל-11 שפתחו בשבוע שעבר בהרצליה. הקשר רחמים צ'קול יעדר מהסגל בגלל צהובים.

יוסי שקל צפוי לקבל אשראי נוסף בין הקורות, למרות חזרתו של השוער הגנאי, סמי אג'יי מאליפות אפריקה. ליאור ראובן ימשיך בעמדת המגן הימני ויוסי אופיר ומשה אוחיון יאיישו את עמדת הקישור האחורי. הקשר אחמד קאסום, שחקנה של סכנין בעונה שעברה, שהגיע לאשדוד לפני כשבועיים, ישחק מחר, לראשונה, מול קבוצת נעוריו. עידן שריקי ודימיטאר מקרייב יפתחו יחד בחוד. החלוץ עידן שריקי: "המצב שלנו לא טוב וכולם יודעים את זה. צריך לנצח וזהו, לא משנה אם נשחק יפה או לא".

הרכב משוער: יוסי שקל, ליאור ראובן, ודראן יישה, כריסטיאן גונזאלס, אדיר טובול, יוסי אופיר, משה אוחיון, דוד רביבו, אחמד קאסום, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully