וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה רוצה לצאת בשלום מקרית אליעזר

15.2.2008 / 14:14

הזהובים מגיעים לחיפה כנועלי הטבלה, ומקווים "לגנוב" נקודה או אפילו שלוש. אבו סיאם ואזולאי הפצועים ייעדרו, עוז ראלי יפתח בקישור

סאלם אבו סיאם, מגנה השמאלי של בני יהודה תל אביב, ייעדר בשבת ממשחק קבוצתו נגד מכבי חיפה (שבת, 17:00, ספורט 1), וזאת עקב מתיחה חזקה בשריר הארבע ראשי ברגלו. אבו סיאם ערך ביום שישי מבחן כשירות, ואף ביקש מהצוות הרפואי לעלות ולשחק עם זריקה, אבל בקבוצה מעדיפים שלא להחמיר את פציעתו, ולכן לא יהיה בסגל למשחק. שחקן נוסף שייעדר הוא הבלם יאיר אזולאי, הסובל מסדק בצלעותיו.

על פי האימון המסכם נראה כי הקפטן אסי בלדוט ימלא את מקומו של אבו סיאם הפצוע בצד שמאל של הגנת הזהובים, ועוז ראלי יפתח בקישור. הרוויה קובצ'ביץ' ימשיך לשחק בעמדת המגן הימני, כאשר עידן מליחי ואימורו לוקמן יתופקדו בקישור האחורי. בני יהודה מגיעה לחיפה כנועלת הטבלה, ולאחר תבוסה קשה שספגה ממכבי תל אביב במחזור הקודם, ינסו חניכיו של אלי כהן לגנוב נקודה ואולי שלוש דווקא במשחק חוץ הקשה מול הירוקים.

ובכל זאת, שחקן בקבוצה אמר ביום חמישי: "המצב שלנו הוא קשה מאוד. אנחנו צריכים להתעורר ומהר כי הליגה מתחילה לברוח ואנחנו נמצאים בפני מספר משחקים גורליים. נהיה חייבים לצבור נקודות, אחרת זה ייגמר רע מאוד".

הרכב משוער: דלה איינוגבה, הרוויה קובצ'ביץ', מילאן מרטינוביץ', זאב חיימוביץ', אסי בלדוט, אימורו לוקמן, עידן מליחי, אלי אברבנל, עוז ראלי (אלירן עטר), סדריק בארדון, משה ביטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully