וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה מציגה: דום שתיקה

14.2.2008 / 19:40

בקבוצה אסרו על השחקנים להתראיין לקראת המשחק מול מכבי חיפה. מגן: "בני יהודה ראוייה לליגת העל". אזולאי יהיה כנראה מחוץ לסגל

בבני יהודה ערוכים לקראת הקרב החשוב ביום שבת מול מכבי חיפה, ולשם כך הם מנסים בכל דרך למצוא פתרונות יצירתיים להצליח. הזהובים הכריזו על דום שתיקה ואסרו על השחקנים להתראיין לתקשורת כדי לשמור על ריכוז מירבי לקראת ההתמודדות.

ובכל זאת, שחקן בקבוצה אמר הערב (חמישי): "המצב שלנו הוא קשה מאוד. אנחנו צריכים להתעורר ומהר כי הליגה מתחילה לברוח ואנחנו נמצאים בפני מספר משחקים גורליים. נהיה חייבים לצבור נקודות, אחרת זה ייגמר רע מאוד".

בשלב הזה נראה כי יאיר אזולאי יהיה מחוץ לסגל, מאחר והוא סובל מסדק בצלעות. אזולאי ערך אימון חלקי ושילובו בשלב הזה נמצא בספק. סאלם אבו סיאם סובל ממתיחה בשריר הארבע ראשי, ערך אימון ריצה בלבד ולאחר מכן טופל על ידי הצוות הרפואי. אבו סיאם צפוי להתאמן גם מחר וככל הנראה ישחק בשבת. איציק עזוז, שחזר לאימונים השבוע אחרי שעבר ניתוח קל ברגל, ערך אימון מלא וצפוי להיות בסגל בשבת.

מבחינת ההרכב, אלי כהן תירגל מספר נסיונות וערך מספר שינויים, כך שכרגע נראה שאף הוא עדיין מתלבט לגבי ההרכב הפותח מול הירוקים בשבת. כהן עצמו נראה מרוכז באימון ובמשחק בשבת, והעדיף שלא להתראיין. הבעלים, חזי מגן, דיבר במקומו: "המצב שלנו לא טוב. לצערנו נקלענו למצב ביש אבל יש לנו עוד מספיק זמן לצאת ממנו. נצטרך לשנס מותניים ולעשות כל מה שביכולתנו דברים שאנחנו יכולים וגם כאלה שאנחנו לא יכולים על מנת להשתפר".

למרות המצב הקשה שבו נמצאת הקבוצה, שכן היא נמצאת במקום האחרון במרחק של ארבע נקודות מהקו האדום, מגן נשאר אופטימי: "כולנו מאמינים שאפשר להישאר בליגה, למרות שאף אחד לא מבטיח לנו כלום. כבר היו קבוצות שהיו במצבים קשים משלנו והשכילו לצאת מזה. עכשיו תורנו להוכיח את מה שאנחנו יודעים.

"עושים את זה קודם כל על הדשא בעבודה קשה. מעבר לזה אנחנו עושים את זה על ידי שיחות, פרגונים ועזרה אחד לשני, מנסים להיות ביחד ולא לצאת בהאשמות. זה מאוד קשה כרגע. בבני יהודה יודעים לשחק כדורגל ואני מקווה שאנחנו גם נוכיח את זה. כל הזמן אני מאמין שבני יהודה תישאר בליגה, היא ראויה לליגת העל וליגת העל ראויה לבני יהודה".

על השמועות לגבי עזיבתו, הבהיר מגן: "גם אם שמעתם דברים, אז שמעתם עוד כמה שטויות בתקשורת וזה יעבור. אני נשאר ואני כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully