וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיבריוס דראו עשוי להצטרף למכבי ת"א

14.2.2008 / 10:49

צרפתי נוסף מגיע? הקבוצה תבדוק אפשרות לצרף את מאמן הכושר שעבד בבית"ר. לאור הביקוש 250 כרטיסי חייל הופשרו לדרבי

טיבריוס דראו צפוי לנחות בימים הקרובים ולהגיע להתרשמות במכבי תל אביב, שתבדוק אפשרות לצרפו לצוות המקצועי של הקבוצה. אם יגיע, דראו יהנה משפה משותפת עם הליגיון הצרפתי שכבר נמצא בקבוצה, ג'ונתן אסוס, רודי חדד, יאניק קמאנן, אלן מסודי וגם עומר פרץ. דראו כבר עבד בבית"ר ירושלים תחת לואיס פרננדז וגם לאחר מכן נחת לתקופה קצרה וחבר לצוות בבית וגן.

כזכור, אתמול התייחס הג'נרל מנג'ר, אבי נמני, לעתיד הקבוצה כשאמר: "בשנה הבאה יהיו שינויים בלי שום קשר לתוצאה בדרבי, גם אם היא תהיה טובה". כעת נראה שבקבוצה חושבים על שינויים יותר נרחבים מסגל השחקנים.

שחקני הקבוצה, רודי חדד ויוסי שבחון מלווים ביו"ר אביב בושינסקי והמנכ"ל עוזי שעיה, יגיעו היום למחלקת הטראומה בתל השומר לבקר את האחים טוויטו, שנפגעו מנפילת קסאם בשדרות. גם נימני היה בביקור בבית החולים. בסיום הביקור אמר קשר הקבוצה יוסי שבחון: "הביקור הזה נותן פרופורציות אחרות לחיים, במיוחד לנו השחקנים, ששקועים באימונים כל הזמן. קשה לי לדבר על הדרבי בסיטואציה הזו, פחות חושבים על כדורגל במצב כזה. עם זאת, אני יכול להבטיח שהדרבי הקרוב יהיה שונה מהדרבי הקודם, שנילחם ושנראה טוב יותר".

עקב הביקוש הרב החליטה הנהלת מכבי תל אביב להפשיר כמות של כ-250 כרטיסים לטובת חיילים/נוער לדרבי. הכרטיסים לשער 11 יימכרו ביום שישי במתקן האימונים בקריית שלום החל מהשעה 12:00. כל אוהד שהינו חייל המחזיק בתעודת חוגר יוכל לרכוש כרטיס אחד בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully