וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "בלי קשר לדרבי, בשנה הבאה יהיו שינויים"

13.2.2008 / 18:28

הג'נרל מנג'ר של מכבי ת"א לא מבטיח חסינות לאף אחד. שפונגין: "מקווה שלא נחשוב על שניידר". הרציקוביץ' סיים את חלקו במועדון

הבעלים היוצא של מכבי תל אביב, לוני הרציקוביץ', קיבל הבוקר (רביעי) סכום של כ-40 מיליון שקלים מהרוכש החדש, אלכס שניידר, ובכך סיים למעשה באופן רשמי את חלקו ופעילותו במועדון. מתוך הסכום הזה צריך הרציקוביץ' להעביר בתוך 45 ימים 16 מיליון שקלים לרוני מאנה, וזאת על פי הסכם הרכישה שנחתם לפני מספר שבועות.

הבעלים החדש, אלכס שניידר, יגיע לארץ ביום שבת וזאת על מנת לצפות בדרבי התל אביבי הגדול, שייערך ביום א'. כל הכרטיסים למשחק נמכרו, הקופות לא ייפתחו ביום המשחק ובלומפילד יהיה מלא באוהדים. אחרי יומיים של מנוחה, חזרו הערב חניכיו של המאמן ניר לוין להתאמן. המגן אורי שטרית החלים מהפציעה ברגלו, והערב גם הוא וגם הקשר יוסי שבחון התאמנו כרגיל. החלוץ יניב עזרן ערך אימון ריצה בלבד.

הדריכות כאמור לקראת הדרבי בשיאה, והצהובים רוצים להחזיר לקהל על הדרבי הקודם, אז הפסידה מכבי תל אביב 1:0. יובל שפונגין אמר: "יש לנו חוב גדול לאוהדים מהמשחק הקודם, אבל אנחנו לא חושבים על זה. כל שחקן יודע פה מה זה דרבי. הכי חשוב שניקח את הנקודות כי אנחנו עדיין נמצאים במצב רגיש והנקודות חשובות לנו. עכשיו אנחנו נמצאים בכושר יותר טוב מהסיבוב הקודם וגם הגיעו לקבוצה שחקני רכש טובים. אני מקווה שנמשיך עם התוצאות הטובות לא נחשוב יותר מידי על שניידר ביציע. אני בטוח שהוא גם ראה את המשחקים הקודמים שלנו ואני מקווה שניתן לו סיבה טובה לשמוח".

על ההשתלבות של השחקנים החדשים, ועל העובדה כי הם לא בהכרח מבינים את משמעות המשחק, אמר שפונגין: "דיברנו עם השחקנים החדשים, הסברנו להם מה זה דרבי והם יעשו את המקסימום כדי לנצח. השחקנים החדשים הכניסו רוח חדשה בקבוצה וקצת יותר התלהבות. זה ששתי הקבוצות בתחתית הופך את הדרבי לסוער".

אבי נמני: "השחקנים יודעים שהם צריכים להוכיח את עצמם ואני מקווה שזה יקרה. ברור שלשבת בחוץ זה הרבה יותר קשה. בכל מקרה צריך לזכור שאחרי הדרבי יש לנו משחקים לא פחות חשובים מול הרצליה ומול סכנין. יש פה הרבה שחקנים שלא יודעים מה זה דרבי ולהם צריך להסביר".

למרות זאת, נמני לא מסתיר את העובדה כי בלי קשר לתוצאה שתהיה במשחק, יחולו שינויים בסגל של הקבוצה: "בשנה הבאה יהיו שינויים בלי שום קשר לתוצאה בדרבי, גם אם היא תהיה טובה. כשהמשחק מתחיל יש דברים שאין לך שליטה עליהם. אני באמת לא חושב שאנחנו פייבוריטים במשחק הזה". על עתידו כשחקן הבהיר נמני פעם נוספת: "אני אשחק כמה משחקים בסיום העונה כדי לרצות את האוהדים, וזהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully