וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהלת כרטיסים בקרית שלום

11.2.2008 / 14:23

אוהדי מכבי ת"א צבאו על מתחם האימונים, כש-11 אלף צופים כבר הבטיחו את מקומם בדרבי הקרוב. יניב עזרן ינסה לשוב להתאמן ברביעי

אוהדי מכבי תל אביב מתנפלים על הכרטיסים לדרבי. על פי המכירה המוקדמת עד כה, נראה כי הקופות לא ייפתחו ביום המשחק. עד עכשיו הבטיחו את מקומם כ-11 אלף צופים ובמכבי מאמינים כי הכרטיסים שנותרו יימכרו ביומיים הקרובים.

כל הכרטיסים לשערים 8 ו-13 אזלו, וכרטיסים ספורים בלבד נותרו לשער 2, בעוד שלשערים 4 ו-7, של אוהדי הפועל תל אביב, נותרו עוד 1,500 כרטיסים. כזכור, מכבי יצאה במבצע של מכירת כרטיסים מוזלים לשני משחקי הבית הקרובים, מול הפועל תל אביב ומול בני סכנין. המטרה היא למלא את האצטדיון ולתת לקבוצה דחיפה גם מהיציע, כחלק ממאבק ההיחלצות מהתחתית.

שחקניו של ניר לוין ינוחו ביומיים הקרובים וצפויים לחזור להתאמן רק ביום רביעי. יניב עזרן, שלא מתאמן כבר כעשרה ימים, ינסה לערוך אימון קל ביום רביעי ובצוות הרפואי יעשו מאמץ להכשירו לקראת הדרבי. מי שצפויים לחזור להתאמן כרגיל הם המגן אורי שטרית, שלא שותף במשחק מול בני יהודה בשבת בגלל פציעה ברגל, וכן יוסי שבחון, הקשר המחלים מקרע חלקי בגיד המפשעה.

בהנהלת המועדון מקווים להשלים ביומיים הקרובים את תהליך העברת הקבוצה באופן רשמי במוסדות הבקרה וההתאחדות ובכך להשלים את העברת הבעלות לידיו של הרוכש אלכס שניידר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully