וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי ת"א מפרגנים לזרים

10.2.2008 / 20:14

אחרי ה-0:4 על בני יהודה, קצרו ביזארה ומסודי שכבשו מחמאות. אבל במועדון עדיין מנמיכים ציפיות: "אסור לצאת מגדרנו, בטח לא לפני דרבי"

הרבה פרצופים מחייכים נראו היום (ראשון) בקרית שלום, יממה אחרי הנצחון הגדול, 0:4 על בני יהודה ביום שבת בבלומפילד.

בקבוצה היו מרוצים במיוחד מהמשחק של הבלם ג'ו ביזארה, שהצטיין ואף כבש את השער הראשון. שביעות רצון גדולה היתה גם מהשער שהבקיע קשר הרכש אלן מסודי. למרות כל זאת, בהנהלה מנסים לשמור על פרופיל נמוך ולא לצאת בהצהרות "זה היה נצחון יפה, אבל זו רק תחילת הדרך, אנחנו עדיין במקום מסוכן וקרובים לתחתית. אסור לנו לצאת מגדרנו, בטח לא לפני דרבי כל כך חשוב במחזור הקרוב", אמר היום גורם בכיר בקבוצה.

במכבי נשמעו גם השבוע מחמאות רבות לג'נרל מנג'ר אבי נמני וזאת בעקבות השתלבותם הטובה של שחקני הרכש מבחינה מקצועית וחברתית במועדון. אמש בתום המשחק התייחס נמני לתרומתם של שחקני הרכש ואמר: "בדיוק בשביל זה הבאנו אותם, הם לא ימדדו על פי משחק אחד או שניים, אנחנו בונים עליהם לטווח ארוך והם יצטרכו להוכיח את עצמם גם הלאה".

הנהלת המועדון העבירה לבקרה התקציבית את תעודות היושר של הבעלים אלכס שניידר ושותפו אדוארד שיפרין. ההעברה הרשמית אמורה להתבצע כבר בימים הקרובים. זאת לאחר שהוסרו כל המכשולים והוסדרו כל הפרטים הטכניים.

היום ערכו שחקניו של ניר לוין אימון שחרור קל, כאשר שחקני ההרכב ששיחקו אמש, ערכו גם אימון פילאטיס בנוסף. המגן הפצוע אורי שטרית עבר בדיקת אולטרסאונד, בה לא נמצאו ממצאים מיוחדים. שטרית צפוי לחזור השבוע לאימונים לקראת הדרבי שייערך ביום ראשון הקרוב.

שחקני הקבוצה ייקבלו יומיים חופשיים ויחזרו להתאמן רק ביום רביעי. החלוץ יניב עזרן, שמחלים מפציעה בברכו, צפוי לשוב השבוע לאימונים ויינסה להשתלב בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully