וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה הוצאה מהטוטו

10.2.2008 / 19:10

המועצה להסדר ההימורים בטוטו, החליטה להוציא את משחק החוץ של בני יהודה מול מכבי חיפה מהטופס. משה דמאיו: "מה יש כבר להגיד?"

המועצה להסדר ההימורים בטוטו, החליטה הערב (ראשון) להוציא את משחק החוץ של בני יהודה מול מכבי חיפה מטופס הטוטו במחזור הקרוב. במועצת ההימורים לא נותנים לזהובים יותר מדי סיכוי להתאושש מהמשבר דווקא בחיפה והיום הוחלט להוציאם מהטופס. כזכור, הובסה בני יהודה במחזור האחרון 4:0 מול מכבי תל אביב, ונראה שלמועצת ההימורים נמאס מהעניין. זוהי לא הפעם הראשונה שהדבר קורה, ובתחילת העונה אף הוצאה הפועל תל אביב מהטופס בעקבות היכולת הירודה שלה. מנכ"ל בני יהודה משה דמאיו, אמר לאחר שנודע לו הדבר : "מה לעשות? מה יש להגיד? בתקופה כזו עדיף לעבוד קשה במקום לדבר."

בשכונה ערכו היום אימון שחרור קל, אחרי התבוסה בבלומפילד. שחקנים בקבוצה הביעו היום דברי ביקורת על חוליית ההגנה שהתפרקה במחצית השנייה . "לא יכול להיות שאנחנו סופגים שוב שער בקרן. זה לא הגיוני, אי אפשר לנצח ככה כשסופגים בכל משחק גול ממצב נייח", אמר שחקן בקבוצה. מספר שחקנים גם התרעמו על המשחק הנרפה של חוליית ההתקפה: "משה ביטון מגיע להמון מצבי הבקעה ולא מבקיע. זה כבר לא חדש, זה ככה מתחילת העונה. לא ברור למה הקבוצה לא חיזקה את ההתקפה אחרי שדוארטה עזב", אמר שחקן אחר.

המאמן אלי כהן אמר אמש בתום המשחק: "לחטוף 4 שערים במחצית בזמן שהיריבה עושה חילוף הגנתי ועוד לספוג שער מקרן, אני לא יודע להסביר את זה. עבדנו באימונים ודיברנו על מי שומר את מי. אולי ההפסד הצורב והצורם יעיר את השחקנים שיבינו שהמצב בכי רע".

הבלם יאיר אזולאי, הסובל מסדק בצלעות, יעבור השבוע מספר בדיקות לאיבחון מדוייק של חומרת הפציעה. אזולאי סובל מכאבים עזים ואתמול לא היה בסגל הקבוצה. לעומתו ינסה המגן איציק עזוז, לחזור להתאמן. עזוז שמחלים מהפציעה ברגלו ומתאושש מניתוח קל שעבר, צפוי לשוב לאימונים בתוך מספר ימים וינסה להשתלב בסגל לקראת משחק החוץ בשבת בחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully