וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עוד לא הבטחנו את ההישארות"

מאמן מכבי תל אביב, ניר לוין שמח על ניצחון קבוצתו על בני יהודה, אבל נשאר מציאותי. אלי כהן: "כנראה שהמקום האחרון ריאלי עבורנו"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

את החצי הראשון של העונה של מכבי תל אביב, בוודאי כל האוהדים ירצו לשכוח. הקבוצה דשדשה בתחתית ולא הצליחה להשלים שני משחקים טובים זה לזה. אלא שמאז הגיע אלכס שניידר, שינה את פני הקבוצה, ולפחות לפי השבועות האחרונים, זה מצליח. היום (שבת) הביסה קבוצתו של ניר לוין את בני יהודה 0:4 בבלומפילד, וניצחה בקרב תחתית חשוב ביותר, כשהזרים החדשים של הקבוצה נותנים הופעה מצויינת.

"כל השחקנים שיצאו מחדר ההלבשה יצאו יותר ערניים, מדויקים ותכליתיים, וזו הסיבה שניצחנו", אמר מאמן מכבי תל אביב, ניר לוין. "כרגע יש לנו יותר אפשרויות אחרי שהצטרפו שלושה שחקנים, יש תחרות בקבוצה על כל תפקיד, וזה בא לידי ביטוי. צריך לזכור שחסרו לנו שטרית, שבחון ועזרן". לוין לא התלהב יתר על המידה על הניצחון, והוא עדיין מודאג מיריבותיו לתחתית: "אנחנו צריכים לחכות ולראות מה יעשו קבוצות אחרות. ה-0:4 הזה נותן לנו עוד נקודות ביחס שערים וזה משמעותי. אנחנו צריכים להסתכל גם מה קורה עם הפועל תל אביב, מכבי הרצליה ומ.ס. אשדוד, ולעשות הערכת מצב. עדיין לא הבטחנו את ההישארות"

באשר למשחק הבא של הקבוצה, הדרבי החם מול הפועל תל אביב, אמר לוין: "אנחנו נבוא דרוכים ומוכנים לדרבי. אני כרגע כאן ומתמקד בעבודה הנוכחית שיש. כל הצוות שמנהל את מכבי תל אביב שוקדים על חיזוק הקבוצה, מה אפשר וצריך לעשות כדי שניראה טוב יותר. זה כעת מעודד לקראת ההמשך".

למרות ההופעה הנהדרת של אלן מסודי, ג'ו ביזארה ויניק קמאנן (שכבש צמד), הרי שהשחקן המצטיין על המגרש היה דווקא דור מלול הצעיר, שהכניס הרבה אנרגיה במחצית השניה. "בסך הכל אני משתדל לתת את מה שיש לי על המגרש", אמר מלול. "בדרך כלל כשאתה צעיר נותנים לך פחות הזדמנויות, ולכן ברגע שאתה נכנס אתה מרגיש שאתה צריך להוכיח את עצמך בפני המאמן. באנו לקרב שאפשר לקרוא לו קרב תחתית, פתחנו פער של יותר נקודות מבני יהודה, ובשבוע הבא אנחנו מתכוננים לקרב חשוב. מכבי תל אביב תישאר בליגה בעזרת השם".

לוין לא התרגש יותר מדי על הופעתו של מלול, ומיד הוריד את הילד לקרקע: "לא דור ניצח את המשחק, אבל הוא נתן מחצית שנייה מצוינת. אנחנו יודעים שיש לו כישרון, אבל הוא צריך עוד דברים נוספים. ברגע שהוא מביא את הדברים האלה, הוא משחק יותר. לא צריך להיסחף עם התרומה שלו".

גם מנג'ר הקבוצה, אבי נמני, שראה את המשחק מהיציע, אמר על הזרים החדשים: "בדיוק בשביל זה הבאנו אותם, בשביל שיעשו את השינוי, בינתיים זה עובד טוב, אבל יש לנו עדיין דרך ארוכה. לא הבאנו אותם בשביל משחק או שניים, הם הגעיו לטווח ארוך, והם יצטרכו להוכיח את עצמם גם הלאה". לגבי המשחק בשבוע הבא: "אנחנו לא מדברים כרגע על הדרבי. המשחק היום היה מאוד מאוד משמעותי עבורינו, והניצחון ישפיע על הביטחון של השחקנים. צריך לבוא לדרבי ולהיערך בהתאם".

"המקום האחרון ריאלי עבורנו"

בצד המפסיד, המצב נראה מדאיג במיוחד. מילא המקום האחרון בליגה, אבל הופעה כל כך חלשה, בצירוף של התמוטטות מנטלית בדקות האחרונות, אומרת שבשכונה יצטרכו לעבוד קשה כדי להתגבר על מאבק הירידה. "זה שמקבלים שער ומתפרקים בצורה הזאת זה לא צריך לקרות", אמר אלי כהן. "אם אנחנו מפסידים במשחק כזה על 6 נקודות, אז כנראה שהמקום האחרון ריאלי עבורנו. זה לא טוב בתקופה הזו להפסיד ככה, אבל אולי זה יזעזע את השחקנים קצת".

גם סדריק ברדון נשמע מאוכזב במיוחד: "שיחקנו פי עשר יותר טוב מהם במחצית הראשונה, ובאמת כנראה שיש לנו בעייה מנטלית. אני מקווה שנוכל למצוא פיתרון כדי לצאת מהמצה הקשה הזה, כי אנחנו קבוצה טובה. במחצית השנייה חטפנו שער ופשוט הפסקנו לשחק. זה מה שקורה לנו כל פעם". עם זאת, ברדון לא הרים ידיים: "אנחנו עדיין לא נואשים. אין לי חרטות שהגעתי לבני יהודה. יש כאן קבוצה טובה, ואם נעבוד יותר קשה באימונים ונפנים נוכל גם לצאת מהמצב. הכל תלוי בשחקנים ורק אנחנו יכולים להוציא את הקבוצה מהבוץ".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully