וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-מכבי ת"א: את הסרט הזה כבר ראינו

אלי כהן הקרין לשחקני בני יהודה את ה"סוד" במטרה להכינם לקראת המשחק מול מכבי ת"א (שבת, 15:00), ששחקניה כבר צפו בסרט

הצהובים סיימו בבוקר את הכנותיהם לדרבי הקטן מחר מול בני יהודה (שבת, בלומפילד, 15:00). המגן השמאלי אורי שטרית, שנפצע במשחק הנבחרת הצעירה ממכה בקרסולו, לא ישחק מחר ואת מקומו ימלא ארז מסיקה. הקבוצה תחסר את יוסי שבחון ואת יניב עזרן. הראשון בגלל קרע חלקי בגיד המפשעה והחלוץ בשל הפגיעה בברך והטיפול באבן בכליה. בקישור נראה כי דן רומן יאבד את מקומו בהרכב, כאשר ג'ונתן אסוס וליאור ז'אן יתופקדו בחלק האחורי של הקישור. אלן מסודי יערוך את הופעת הבכורה שלו במדים הצהובים, כשיפתח בהרכב לצדם של עומר פרץ ורודי חדד בקישור הקדמי. יאניק קמנאן יפתח כחלוץ בודד בחוד הצהוב.


"זה יהיה משחק מאוד קשה", אמר אמש ניר לוין, מאמן מכבי, "משום שמדובר ביריבה שלנו לתחתית. מבחינתנו, חשיבות המשחק גדולה יותר מאשר המשחק עם בית"ר, בגלל השכנות בטבלה ובגלל המשמעות שיש לתוצאות של משחק כזה. זו הסיבה שאנו נערכים בשיא הרצינות והדריכות".

לוין נשאל האם מבחינה מנטלית נערכים באופן שונה מאשר למשחק נגד בית"ר וענה: "יש שינוי מסויים בהכנה למשחק כזה מאשר למשחק מול בית"ר. מטבע הדברים, זו גם הסביבה, כלומר התקשורת, האוהדים ומה שמסביב". לוין סירב להתייחס לשאלת הצבתו של אלן מסודי: "ההרכב טרם נקבע, ורק אחר כך נעשה סיכום ונראה מי ישחק".

על העובדה שמי שינהל את המשחק מולו יהיה המאמן שאותו החליף, אלי כהן, ובלם היריבה יהיה מילאן מרטינוביץ', ששניהם עזבו בטונים צורמים את המועדון, הגיב לוין: "זה בעיקר מעסיק אתכם בתקשורת, הדברים האלה. בסופו של דבר, הדברים המקצועיים הם שקובעים. אולי מי שיש אתו איזשהו מטען נמצא בבני יהודה, אני לא יודע. כאן אין לנו שחקנים שיש להם את העניין הזה, ולכן נתמקד ונתרכז בהכנה ספציפית למשחק ולא מעבר לכך".

קשר הקבוצה, דן רומן, הוסיף: "זה משחק מאוד חשוב, ואנחנו צריכים לנצח ולקחת בו שלוש נקודות. אני חושב שזה יהיה משחק שונה מזה שהיה נגד בית"ר, כי זה משחק שנצטרך להיות בו מאוד חכמים בדרך שאנחנו מתקיפים ומאוד סבלניים בהתנהלות. העובדה שנשחק נגד אלי כהן לא משפיעה. יש מחשבות, אבל המאמן הוא לא זה שמשחק, הוא לא עומד על המגרש. כשמישהו נמצא עם הכדור וצריך לתת פאס, הוא לא חושב על אלי כהן".

הרכב משוער: דרגוסלאב יבריץ', יובל שפונגין, ארז מסיקה, ג'ו ביזארה, משה מישאלוב, ג'ונתן אסוס, ליאור ז'אן, עומר פרץ, רודי חדד, אלן מסודי, יאניק קמנאן

נקמה, נקמה

מאמן בני יהודה אלי כהן הקרין לשחקניו באימון היום (שישי) את הסרט האמריקאי ה"סוד", המתעסק באמירה כי האדם הוא מגנט למחשבות חיובית וטוען כי את אורח החיים המאמין כי רק חשיבה חיובית תביא לתוצאות חיובית. כזכור, לפני מספר שבועות צפו שחקני מכבי תל אביב בסרט המדובר, כחלק מניסיון שיפור מצב רוחם של השחקנים על ידי ראשי הקבוצה דאז, תמי פרידמן ולוני הרציקוביץ'.

איציק עזוז, מגן הכתומים, פצוע וייעדר מחר מן המשחק (בלומפילד, 15:00). לעומתו, יחזרו לשחק אימורו לוקמן ולירוי צעירי מעונשי ההרחקה. הבלם יאיר אזולאי סובל מסדק בצלע וייתכן כי כלל לא יהיה חלק מהסגל. הקרואטי הרוויה קובאצ'ביץ ימלא את מקומו של עזוז הפצוע בעמדת המגן הימני. עידן מליחי יערוך מחר הופעת בכורה בהרכב הפותח, לצידו של אימורו לוקמן בקישור האחורי. למילאן מרטינוביץ' תהיה זו הזדמנות מיוחדת לפגוש את הקבוצה ממנה נזרק רק לפני כמספר שבועות. מפגש מעניין יהיה גם לאלי כהן, שכזכור פוטר ממכבי תל אביב העונה, כבר לאחר שני המחזורים הראשונים.

סאלם אבו סיאם, אקס נוסף של הצהובים, מסתכל על המשחק כמו שהוא, למרות שהוא לא מסתיר את העובדה שחבריו יעשו מאמץ מיוחד עבור מילאן מרטינוביץ', שרק בשבוע שעבר עזב את הצהובים ועבר לשכונה. "אף אחד לא מדבר על אקסיות בבני יהודה, כי כרגע זה חשוב לכולם כמו שהמשחק חשוב לאלי כהן, למרטינוביץ' וכמו שהיה חשוב לי כשאני הגעתי. הניצחון חשוב לכולם כי אנחנו במצב קשה מאוד ואנחנו לא מדברים על שום דבר אחר חוץ מניצחון. אנחנו כבר הפנמנו שהמצב שלנו הוא קריטי".

על היריבה עצמה, אמר: "אני מקווה שנשמח אחרי המשחק מול מכבי תל אביב. היא משוכה קשה ויש לנו הרבה עבודה. אני מקווה שנעבור אותה בשלום. גם אנחנו התחזקנו, הגיעו אלינו שחקנים טובים וחשובים. לנו יש את הצרכים שלנו ואנחנו לא מסתכלים על מכבי. הכי חשוב במשחק הזה זה לא לחטוף שער. ראינו שבכל פעם שחטפנו שערים הפסדנו. אני מאמין שנגד מכבי נדע לא לספוג שערים ונדע לכבוש את השער שאנחנו צריכים".

בבני יהודה מצפים לקהל של 7,000 צופים. אוהדי מכבי יישבו בשערים 6-7 כאשר אוהדי הזהובים יישבו בשערים 2, 8 ו-13. מחירי הכרטיסים למשחק יעמדו על 40 ש"ח בכל האיצטדיון, למעט שער 1 ויציע הכבוד.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, הרוויה קובאצ'ביץ, מילאן מרטינוביץ', זאב חיימוביץ', סאלם אבו סיאם (סיאמוביץ'), אימורו לוקמן, עידן מליחי, אלי אברבנל, סדריק בארדון, אסי בלדוט, משה ביטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully