וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי הרצליה- מ.ס אשדוד: מבצע 1+1

קבוצתו של פרדי דוד יודעת שאם תיקח את שלוש הנקודות בבית מול אשדוד, הקו האדום יהיה רחוק מתמיד. משה אוחיון יפתח אצל חזן

שני ניצחונות רצופים עבור קבוצה שנאבקת על הישארותה בליגת העל, הם יותר מאוויר לנשימה. מכבי הרצליה תארח את אשדוד (שבת, 19:00) בידיעה שניצחון על שכנתה לתחתית יכול להוות את נקדות המפנה בעונה זו, ולהצהיר שקבוצתו של פרדי דוד בעצם אינה אחת המועמדות לירדה כפי שציפו.

אחרי הניצחון הגדול בסכנין במחזור הקודם, בהרצליה מחפשים ניצחון ביתי ראשון העונה, שיפתח פער של 9 נקודות מהקו האדום. הבלם מיטייה מורץ, ששיחק עם נבחרתו הסלובניה במשחק הידידות מול דנמרק, צפוי לפתוח בהרכב של פרדי דוד. חלוץ הרכש החדש דייהו אייג'ובה עשוי גם הוא לשחק, בצוותא עם צ'טם אנטויה.

הרכב משוער: איתמר ניצן; אסי משיח (רמי חליס), דייהו דייויס, מיטייה מורץ, כפיר אדרי; שלו מנשה, מהראן ראדי, עומר בוקסנבוים, איבן ווקמנוביץ'; צ'טם אנטויה, אקונדייהו ג'ייאובה.

אוחיון בהרכב של חזן

הקשר משה אוחיון, יערוך מחר הופעת בכורה מחודשת במדי מ.ס. אשדוד, במשחק החוץ מול מכבי הרצליה. אוחיון, שחזר אחרי שנתיים וחצי בקבוצת ווינטרטור השוייצרית, נעדר מהמשחק בשבוע שעבר בגלל עיכובים בקבלת השחרור הבינלאומי שלו. השבוע גם הספיק הקשר לקחת חלק במשחק הנצחון של הנבחרת הבוגרת על רומניה ומחר הוא ייפתח בהרכב של אלון חזן. המאמן היה מרוצה מאוד מהיכולת והנחישות שהפגינו שחקניו במשחק התיקו הביתי מול הפועל תל אביב במחזור הקודם. באשדוד מקווים שצירופו המחודש של מאמן הכושר הקרואטי, דראגן סקוריץ' ייתן את פירותיו כבר במשחק מחר.

מלבד שיבוצו של אוחיון בהרכב, לא מתכנן חזן שום שינוי לעומת ההרכב שפתח מול הפועל. השוער יוסי שקל יפתח שוב בין הקורות. בשבוע הבא צפוי לחזור השוער הגנאי סמי אג'יי לארץ ולתפוס מחדש את חולצת ההרכב בשער. המגן ליאור ראובן יפתח שוב באגף ימין ודוד רביבו ואחמד קסום יתופקדו במרכז השדה. החלוצים עידן שריקי ודימיטאר מקרייב ימשיכו לשתף פעולה בחוד.

לקראת קרב התחתית מול הרצליה אמר החלוץ שריקי: "מצפה לנו עוד משחק תחתית חשוב מאוד שאנחנו חייבים לנצח בו אם אנחנו רוצים להישאר בליגה. נכון שהרצליה לא ניצחה העונה בבית, אבל אנחנו לא ניצחנו כבר סיבוב שלם וחייבים להשיג את זה סוף סוף. הרצליה יריבה חזקה מאוד והניצחון" .

הרכב משוער: יוסי שקל, ליאור ראובן, ודראן יישה, כריסטיאן גונזאלס, אדיר טובול, קובי דג'אני, משה אוחיון, דוד רביבו, אחמד קסום, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully