וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו סיאם: "לא מדברים על כלום חוץ מניצחון"

מגן בני יהודה הדגיש כי אף אחד בקבוצתו לא מדבר על נקמה מול מכבי תל אביב בשבת. דלה איינוגבה שב להתאמן, איציק עזוז ייעדר

בני יהודה מבינה היטב את משמעות המשחק מול מכבי תל אביב בשבת, וגם הערב (חמישי) באימון הקבוצה, הבהיר המאמן, אלי כהן, את המשמעות שלו. מעבר לעיסוק בעובדה שהוא פוגש את האקסית, כהן התייחס היום באימון באופן ענייני למשחק.

"יש התרגשות, וזה טבעי, מצד שתי הקבוצות. במצב הזה שתי הקבוצות חייבות להתרגש ולהשיג את הנקודות. כולם רוצים להימלט מהתחתית וזה כמובן גם הרצון שלנו", אמר כהן והסביר. "אין כאן שום קשר למפגש מול אקסית, וזה משחק כדורגל נטו. אני מנסה לגרום לשחקנים להתרגש בכל משחק ולנצח בכל משחק וזה לא משנה מי היריבה שלנו".

על המצב האנוש שבו נמצאת קבוצתו, שמדורגת במקום האחרון עם 12 נקודות בלבד, אמר כהן: "היריב כרגע נמצא באותו מצב כמונו. החשיבות לנקודות כאן היא מעל ומעבר. שום דבר לא יוכרע סופית אחרי המשחק הזה, כי יש עוד מספיק נקודות. הקבוצה עכשיו משתפרת ממשחק למשחק והשחקנים שהגיעו, למרות שהגיעו באיחור, מצליחים להקרין את השקט והביטחון, למרות שבמאזן התוצאות זה עדיין לוקה. אני מאמין שהמאבקים האלה יימשכו עד הסיום, ועד המחזור האחרון לא תיקבע אף אחת מהיורדות. כמו בכל משחק המפתחות הן במלחמה מעל ומעבר על כל כדור, לרצות שהכדור יהיה בשליטתנו ולאיים על השער של היריבה".

גם סאלם אבו סיאם מסתכל על המשחק כמו שהוא, למרות שהוא לא מסתיר את העובדה שחבריו יעשו מאמץ מיוחד עבור מילאן מרטינוביץ', שרק בשבוע שעבר עזב את הצהובים ועבר לשכונה. "אף אחד לא מדבר על אקסיות בבני יהודה, כי כרגע זה חשוב לכולם כמו שהמשחק חשוב לאלי כהן, למרטינוביץ' וכמו שהיה חשוב לי כשאני הגעתי. הניצחון חשוב לכולם כי אנחנו במצב קשה מאוד ואנחנו לא מדברים על שום דבר אחר חוץ מניצחון. אנחנו כבר הפנמנו שהמצב שלנו הוא קריטי".

על היריבה עצמה, אמר: "אני מקווה שנשמח אחרי המשחק מול מכבי תל אביב. היא משוכה קשה ויש לנו הרבה עבודה. אני מקווה שנעבור אותה בשלום. גם אנחנו התחזקנו, הגיעו אלינו שחקנים טובים וחשובים. לנו יש את הצרכים שלנו ואנחנו לא מסתכלים על מכבי. הכי חשוב במשחק הזה זה לא לחטוף שער. ראינו שבכל פעם שחטפנו שערים הפסדנו. אני מאמין שנגד מכבי נדע לא לספוג שערים ונדע לכבוש את השער שאנחנו צריכים".

איינוגבה חזר, אזולאי מתנדנד

באימון שערכה הקבוצה זכו החברים לפגישה מחודשת עם השוער דלה איינוגבה, ששב לארץ מאליפות אפריקה, והגיע היישר משדה התעופה. איינוגבה ערך אימון מלא והוא צפוי לפתוח בשבת בין הקורות. המגן איציק עזוז שעבר ניתוח ברגלו ייעדר מהמשחק החשוב, כשהקרואטי הרוויה קובאצ'ביץ' יתפוס את מקומו כמגן ימני.

מילאן מרטינוביץ' יפתח בעמדת הבלם האחורי, ובקבוצה יוכלו ליהנות מאימורו לוקמן, שסיים לרצות עונש הרחקה בגלל צהובים ויחזור לעמדת הקשר האחורי, כשלצידו יתופקד עידן מליחי. אלי ביטון החלים, ערך אימון מלא ויהיה בסגל של אלי כהן, בעוד יאיר אזולאי, שסובל מסדק בצלע, נמצא כרגע בספק לשבת וייתכן אפילו שלא יתלבש. החלוץ משה ביטון סובל מרגישות קלה בשריר התאומים, אבל ערך אימון ויפתח בשבת.

בבני יהודה מצפים לקהל של 7,000 צופים. אוהדי מכבי יישבו בשערים 6-7 כאשר אוהדי הזהובים יישבו בשערים 2, 8 ו-13. מחירי הכרטיסים למשחק יעמדו על 40 ש"ח בכל האיצטדיון, למעט שער 1 ויציע הכבוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully