וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוין מחפש רק יציבות

לקראת בני יהודה, מאמן מכבי ת"א לא חושב על אלי כהן ומרטינוביץ': "ננסה ליצור המשכיות". דן רומן: "נצטרך להיות חכמים"

מכבי תל אביב התאמנה היום (חמישי), לקראת המשחק החשוב בשבת מול בני יהודה תל אביב. מאמן הקבוצה ניר לוין נשאל ביום הראיונות שערכה הקבוצה, האם זה יהיה קשה יותר מהמפגש עם בית"ר ירושלים: "זה יהיה משחק מאוד קשה, משום שמדובר ביריבה שלנו לתחתית. מבחינתנו, חשיבות המשחק גדולה יותר מאשר המשחק עם בית"ר, בגלל השכנות בטבלה ובגלל המשמעות שיש לתוצאות של משחק כזה. זו הסיבה שאנו נערכים בשיא הרצינות והדריכות".

לוין נשאל האם מבחינה מנטלית נערכים באופן שונה מאשר למשחק נגד בית"ר וענה: "יש שינוי מסויים בהכנה למשחק כזה מאשר למשחק מול בית"ר. מטבע הדברים, זו גם הסביבה, כלומר התקשורת, האוהדים ומה שמסביב". לוין סירב להתייחס לשאלת הצבתו של אלן מסודי: "ההרכב טרם נקבע, ורק אחר כך נעשה סיכום ונראה מי ישחק".

על העובדה שמי שינהל את המשחק מולו יהיה המאמן שאותו החליף, אלי כהן, ובלם היריבה יהיה מילאן מרטינוביץ', ששניהם עזבו בטונים צורמים את המועדון, הגיב לוין: "זה בעיקר מעסיק אתכם בתקשורת, הדברים האלה. בסופו של דבר, הדברים המקצועיים הם שקובעים. אולי מי שיש אתו איזשהו מטען נמצא בבני יהודה, אני לא יודע. כאן אין לנו שחקנים שיש להם את העניין הזה, ולכן נתמקד ונתרכז בהכנה ספציפית למשחק ולא מעבר לכך".

על השינוי המקצועי במכבי תל אביב אמר לוין: "היה שינוי לחיוב, אבל עברנו השנה את הטלטלות האלה כבר כמה פעמים, עליות וירידות ביכולת, במנטליות ובגישה, וצריכים להגיע לאיזושהי יציבות. אנו רוצים שזו תהיה יציבות טובה. ננסה ליצור המשכיות ליכולת מול בית"ר, ונצטרך לעבוד קשה".

קשר הקבוצה, דן רומן, הוסיף: "זה משחק מאוד חשוב, ואנחנו צריכים לנצח ולקחת בו שלוש נקודות. אני חושב שזה יהיה משחק שונה מזה שהיה נגד בית"ר, כי זה משחק שנצטרך להיות בו מאוד חכמים בדרך שאנחנו מתקיפים ומאוד סבלניים בהתנהלות. העובדה שנשחק נגד אלי כהן לא משפיעה. יש מחשבות, אבל המאמן הוא לא זה שמשחק, הוא לא עומד על המגרש. כשמישהו נמצא עם הכדור וצריך לתת פאס, הוא לא חושב על אלי כהן".

על המשחק השונה הצפוי מול בני יהודה אמר רומן: "זה מבחן מנטלי בשבילנו, כי עד עכשיו כשהגענו לנקודות האלה לפעמים הצלחנו ולפעמים הצלחנו פחות. זה יהיה מעמד שונה לגמרי ונצטרך להתמודד אתו". והאם השחקנים הפנימו שמכבי תל אביב היא קבוצת תחתית? "אני חושב שהם הפנימו, אבל אני לא יודע מה זה אומר ולא מבין את החלוקה של מחשבה כקבוצת תחתית וקבוצה אחרת. צריך לחשוב איך לנצח".

אורי שטרית הפצוע לא התאמן, הסתפק באימון ריצה קל ובספק לשבת. שחקני הנבחרת הצעירה, יובל שפונגין וליאור ז'אן, ערכו אימון ריצה קל. יוסי שבחון, שלא יהיה בסגל בשבת, הסתפק גם הוא באימון ריצה. יניב עזרן לא ייכלל גם הוא בסגל לשבת, מכיוון שעדיין סובל מפגיעה בברכו ומטופל להסרת האבן בכליה. מסודי התאמן וצפוי לפתוח בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully