וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי שטרית בספק לקראת בני יהודה

המגן, שנפצע במשחק הנבחרת הצעירה, עבר צילומים והתברר כי הוא סובל מחבלה יבשה בלבד. כ-6,000 אוהדים אמורים להגיע לבלומפילד בשבת

מכבי תל אביב ממשיכה להתכונן למשחק הליגה בשבת מול בני יהודה בבלומפילד, אבל כבר עכשיו ברור כי היא תחסר את יוסי שבחון, שעדיין סובל מקרע בגיד המפשעה, וכן את החלוץ יניב עזרן, הפצוע בברכו ואף סובל מאבן בכלייה.

מי שעוד נמצא בספק הוא המגן אורי שטרית, שנפצע הערב (רביעי) בקרסולו במשחקה של הנבחרת הצעירה. שטרית הועבר לבית החולים בסיום המשחק כדי לאבחן את חומרת הפציעה ומהצילומים מסתבר כי הוא סובל מחבלה יבשה בלבד. למרות זאת, רק מחר יתברר אם הוא כשיר למשחק.

מי שצפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו במדים הצהובים הוא קשר הרכש אלן מסודי, שסיים לרצות עונש הרחקה, ואמור לפתוח בהרכב הפותח בשבת. כ-6,000 אוהדים צהובים צפויים להגיע בשבת לאיצטדיון, ועוד לפני כן יקוו בקבוצה לסיים מחר באופן רשמי את הליך העברת הקבוצה בבקרה התקציבית ובמוסדות ההתאחדות לידיו של הרוכש אלכס שניידר.

הנהלת הקבוצה החליטה היום לצאת במבצע 'כרטיס משולב' לדרבי ולמשחק הביתי מול סכנין, שינעל את הסיבוב השני. במסגרת המבצע יוכלו אוהדי הקבוצה לרכוש כרטיסים לצמד המשחקים במחיר מוזל בכ-20 אחוזים. המבצע יהיה תקף בשערים 8, 2 ו-13, והמכירה תתבצע במתחם האימונים בקרית שלום החל ממחר. המחירים לשער 8 יהיו 135 ש"ח למבוגר ו-67 ש"ח לילד, ולשערים 2 ו-13 150 ש"ח למבוגר ו-75 ש"ח לילד. במקביל, ביום ראשון תחל בקרית שלום מכירת הכרטיסים לדרבי בעוד שבועיים, במחירים של 90 ש"ח למבוגר בשער 8 ו-45 ש"ח לילד, 100 ש"ח למבוגר בשערים 2 ו-13, ו-50 ש"ח לילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully