וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ידענו מההתחלה שאנחנו לא בכושר"

מאמן הנבחרת הצעירה, גיא לוי, הסביר את היכולת של השחקנים ב-1:2 על צפון אירלנד. על ספסול בוזגלו: "חשבתי שזה הדבר הנכון לעשות"

יותם רונן

צילום ועריכה: יותם רונן

אז מאור בוזגלו עייף או לא עייף? תלוי את מי שואלים. בוזגלו, שפתח בניצחון 1:2 על צפון אירלנד על הספסל, עלה כמחליף ונראה מעט עצבני, כמו אביו ביציע מהמהלך שעשה גיא לוי, כשהחליט לוותר על השחקן החם ביותר בליגה בפתיחת המשחק.

לוי, שנזקק לשער ניצחון של עידן סרור שלוש דקות לסיום המשחק, הסביר את המהלך: "הכנו את תכנון המשחק והתייחסנו לכל 90 הדקות ולא רק איך לסיים את המשחק בדקות הראשונות. מאור שיחק 42 משחקים מתחילת העונה ועם כל הלחץ שמופעל עליו לאחרונה, וכל הראיונות והתקשורת, חשבתי שזה הדבר הנכון לעשות. ידענו מההתחלה שאנחנו לא בכושר, כי גם איתי שכטר למשל חזר רק עכשיו מפציעה".

על המשחק עצמו אמר לוי: "זה אחד הניצחונות הגדולים שלי בתור מאמן. זה היה ניצחון פחות של יכולת ויותר של לב ונשמה. היה על השחקנים הרבה לחץ היום. יכול להיות שבאיזשהו מקום הם חשבו שתיקו תהיה תוצאה טובה להם".

בן סהר, שכבש את השער הראשון במשחק, אמר: "היה קשה אבל זה נגמר טוב. גם אחרי השיוויון האמנו שאפשר להבקיע, ואז הגיע הגול של סרור. חשוב לנצח גם במשחק הבא ולעלות שוב להצלבה. תמיד כיף לבוא ולשחק בנבחרת". על חוסר השתלבותו בצ'לסי, אמר סהר: "ברור שאני רוצה לשחק יותר בקבוצה שלי, אבל אם תבוא הצעה לעבור לקבוצה אחרת, אני אשקול זאת בחיוב".

יובל שפונגין: "זה היה ניצחון חשוב מאוד שלנו. נכון שהיכולת לא היתה ממש טובה אבל מה שחשוב זה שניצחנו ושאנחנו בתמונת העלייה. ככל שהדקות עוברות ולא מבקיעים ברור שיש יותר לחץ, אבל טוב שזה נגמר ככה".

במהלך המחצית השנייה של המשחק אירעה תקרית בין מנהל האיצטדיון, אילן יבלוקובסקי, לבין צוות השידור של ערוץ 1, שמשדר את משחק הנבחרת הבוגרת מול רומניה. במהלך המשחק ניסו השדרים דני נוימן ועמית הורסקי לצלם את הקדימון למשחק, ובעודם מדברים, מנהל האיצטדיון משך אותם בכוח וגירש אותם אל מחוץ למגרש. לא די בכך, יבלו גם גילה כי בחור צעיר, שהסתובב ליד צוות השידור, נשא תעודה מזויפת של ערוץ 1 ונעצר על ידי השוטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully