וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטו על המשחק נגד ישראל: "יהיה קשה"

כוכב נבחרת רומניה שהגיעה למשחק אימון, מסרב לבטל את הנבחרת המקומית. המאמן פיצורקה: "מעריך שהסיכויים הם 50:50"

משחק האימון של נבחרת ישראל נגד רומניה מחר (רביעי) באיצטדיון רמת גן לא מושך תשומת לב רבה בארץ, בעיקר כיוון שנבחרתו של דרור קשטן לא הצליחה להעפיל אליפות אירופה ההולכת וקרבה. אלא שאם היה נדמה כי המשחק יילקח בקלות על ידי שתי הנבחרות, הרי שרומניה מגיעה עם מטרה ברורה לרשום משחק מוצלח, בעיקר מכיוון שהיא דווקא כן תהיה ביורו, ועוד איך תהיה. כזכור, רומניה הוגרלה לבית הקשה מכולם בטורניר, כשיריבותיה יהיו צרפת איטליה והולנד, כך שהיא זקוקה לכל תרגול אפשרי עד אז.

המאמן הרומני, ויקטור פיצורקה, סירב לבטל את ישראל כנבחרת חלשה, ושהמשחק לא עומד בקנה אחד עם הנבחרות אותן יפגוש בקיץ: "אני זוכר את ישראל, ומשחק נגדם לפני כמה שנים שהסתיים בתיקו. המשחק הזה חשוב גם להם, והם נבחרת טובה כך שהכל יכול להיות. אני מעריך שהסיכויים הם 50:50". למרות זאת, קיווה המאמן שנבחרתו תהיה עם היד על העליונה: "זהו משחק האימון הראשון שלנו ואני מקווה שנעבור אותו ברגל ימין". הרומנים הגיעו עם אותו סגל שצלח את המוקדמות והעלה את הנבחרת ליורו: "הנבחרת שהגיעה ליורו היא זאת שתשחק מחר, ביחד עם עוד כמה שחקנים שצירפנו כדי לבחון אותם".

אחד מכוכבי הנבחרת, הלא הוא אדריאן מוטו מפיורנטינה, התייחס גם הוא ליריבה החלשה: "לא צריך לזלזל ביריבה, במיוחד שאנחנו משחקים אצלה בבית. אנחנו יודעים שיהיה לנו מחר משחק קשה ואנחנו רוצים לראות המשכיות מהמוקדמות מהן העפלנו". גם שחקן אינטר, כריסטיאן קיבו לא הסכים לבטל את הנבחרת בכחול לבן: "ישראל יריבה טובה מאוד והיא עשתה צרות לאנגליה ורוסיה".

גם השחקנים וגם המאמן נשאלו לגבי הפיגוע בדימונה שהתרחש אתמול, וגרם לרומנים לבטל טיול שעמדו לערוך. פיצורקה: "זה לא משנה את לוח הזמנים שלנו, מה גם שלא תוכנן לנו טיול". קיבו לעומת זאת, התייחס קצת יותר למצב: "החלטנו שלא לצאת, ובמקום זה הסתובבנו קצת בטיילת ובחוף הים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully