וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברמן ובן יוסף שוחררו מהמשחק מול רומניה

נבחרת ישראל פתחה את הכנותיה לקראת משחק הידידות מול רומניה, ללא שני שחקני בית"ר הפצועים. אוואט: "חשוב שיבוא קהל"

צמד שחקני בית"ר ירושלים, גל אלברמן ותומר בן יוסף הפצועים, שוחררו מסגל נבחרת ישראל, שהחלה היום (שני) את הכנותיה לקראת משחק הידידות, מול רומניה, ביום רביעי (20:45), באצטדיון רמת גן. גורמים בנבחרת מסרו, כי בשלב זה לא יוזמנו שחקנים חדשים במקומם של השניים.

חלוצה של גנק, ברק יצחקי אמר היום: "כל משחק בהכנה הוא חשוב, לפי זה אנחנו גם מתכוננים לקראת ההמשך כי יש לנו משימה קשה. רומניה היא יריבה ראויה, יש לה שחקנים שמשחקים בכל הליגות בעולם וזה רק טוב עבורנו. אני מקווה שנעמוד במשחק בהצלחה, מחמיא לי מאוד שמתגעגעים אלי".

השוער דודו אוואט, הגיע לישראל אחרי התקרית הלא נעימה שעבר, כאשר ספג אגרוף משוער המשנה של קבוצתו, דפורטיבו לה קורוניה. לפני האימון שוחח אוואט עם התקשורת וכנשאל לגבי התקרית ענה: "שכחתי מזה. אל תזכירו לי את זה שוב, יש לי צלקת קטנה. אני אשתדל להתרכז בלשחק ולהתאמן טוב. לא שיחקתי בסך הכל שמונה משחקים, וזה לא עושה אותי שוער פחות טוב". לקראת המשחק מול רומניה אמר השוער: "חשוב שיבוא קהל כדי לראות את הנבחרת. אנחנו צריכים לשחק כדורגל נכון וטוב ולהתחבר מחדש כדי לנצח".

על קמפיין מוקדמות הגביע העולמי אמר אוואט: "אנחנו תמיד מגיעים בהרגשה שאפשר לעשות את זה. המשחק מול רומניה מהווה אינדיקציה לגבי היכולת שלנו לקראת הקמפיין. יש לנו חומר שחקנים טוב, סגל צעיר ורעב ואולי סוף סוף נעשה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully