וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזוז לא ישחק מול מכבי ת"א

המגן של בני יהודה יעבור ניתוח קל ברגלו וייעדר כעשרה ימים. איינוגבה צפוי לחזור ביום רביעי. בארדון סובל מכאבים, אבל ישוב לאימונים

איציק עזוז, מגינה הימני של בני יהודה תל אביב, יעבור הערב, ניתוח להסרת יבלת זיהומית בכף רגלו. עזוז, היה אמור לעבור את הניתוח כבר לפני מספר שבועות, אך נתבקש להמשיך לשחק על ידי הצוות המקצועי וזאת עקב מצוקת השחקנים שהייתה בבני יהודה בשבועות האחרונים. המגן הצעיר יזדקק לתקופת החלמה של עשרה ימים עד שבועיים, מה שאומר שהוא יחמיץ בוודאות את המשחק מול מכבי תל אביב בשבת.

השוער הניגרי דלה איינוגבה, צפוי לנחות בארץ ביום רביעי ולהצטרף לאימוני הקבוצה לקראת שבת. איינוגבה לא נטל חלק במשחקי נבחרתו, שהודחה אמש על ידי גאנה מאליפות אפריקה. הצרפתי סדריק ברדון, שסובל מכאבים בברכו, נבדק הבוקר על ידי הצוות הרפואי, עבר טיפול ומחר הוא צפוי לחזור להתאמן כרגיל.

אלי ביטון החלים מהפציעה בשריר הירך האחורי וינסה לחזור השבוע לאימונים מלאים. במידה ויהיה כשיר, צפוי ביטון להיות בסגל של המאמן אלי כהן בשבת. אימורו לוקמן ולירוי צעירי שסיימו לרצות עונש הרחקה יחזרו לסגל הזהובים. היום נהנו הזהובים מיום חופשי ומחר יערכו שני אימונים ויחלו למעשה את ההכנות לקראת קרב התחתית מול הצהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully