וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמחת עניים בקרית שלום

במכבי תל אביב מרוצים מהתיקו עם בית"ר, מהזרים החדשים ("היו חסרים לנו שחקנים רעים") ומאוהדי היריבה, שכיבדו את הטקס למני לוי

"בטח שאנחנו מרוצים ההתיקו, אסור לשכוח ששיחקנו מול בית"ר ירושלים, אז ברור שבמצב שלנו כל נקודה חשובה", כך אמר שחקן במכבי תל אביב, בסיום ה-0:0 אמש (ראשון) מול מוליכת טבלת ליגת העל. במכבי הביעו שביעות רצון גדולה מאוד מהמשחק שהציגה הקבוצה במיוחד במחצית הראשונה וכן מהשתלבותם של שני הזרים החדשים, הבלם ג'ו ביזארה והקשר ג'ונתן אסוס, שהיה המצטיין בשדה.

"זה בדיוק מה שהיה חסר לנו בקבוצה, שחקנים "רעים" שישלטו במגרש ולא יפחדו מאף יריב", אמרו גורמים במועדון, שגם שיבחו אמש את התנהלותו של המנהל המקצועי אבי נימני, והחמיאו לו על עבודתו בנוגע להחתמת הזרים החדשים בקבוצה.

המאמן ניר לוין לא שכח לסגור חשבון קטן בסיום המשחק עם בלם הקבוצה לשעבר, מילאן מרטינוביץ', שעבר לבני יהודה וטען שמכבי ניסתה לגמור לו את הקריירה. "זה מאוד מוזר, הייתי במשחק בפ"ת והופתעתי לראות שמרטינוביץ' שיחק 90 דקות מלאות במדי בני יהודה", אמר המאמן, "במשך שלושה שבועות דווח לנו שהוא פצוע, עם כאבים במפשעה והוא לא שיחק אצלינו. הצוות הרפואי במכבי, שבדק אותו, לא מצא דברים, כך שאני מציע שמילאן מרטינוביץ' יתעסק עם בני יהודה, אנחנו נתעסק עם מכבי ת"א ונאחל לו רק הצלחה. הייתה לו תקופה יפה במכבי ת"א ואין טעם להתעסק יותר בדברים האלה".

אדוארד שיפרין, שותפו של אלכס שניידר, בעלי הקבוצה, נכח בבלומפילד בחצי השעה האחרונה של המשחק ואמר בסיום: "אני מאוד מרוצה מהמשחק. ההשקעה שלנו טובה ותהיה לנו קבוצה עוד יותר טובה בעתיד". קשר הקבוצה ליאור ז'אן סובל ממתיחה חזקה בקרסול ונמצא בספק גדול למשחקה של הנבחרת הצעירה השבוע נגד צפון אירלנד.

גם בקרב האוהדים הצהובים נרשמה אמש שביעות רצון גדולה ממשחקה של הקבוצה ומהלחימה וההקרבה של השחקנים. ראשי האוהדים ביקשו היום להודות במיוחד לאוהדי בית"ר ירושלים, על התמיכה והעידוד שהעניקו, במיוחד בזמן הטקס שהוקדש למני לוי. "אוהדי בית"ר גילו אנושיות יוצאת דופן במהלך הטקס. למעשה, הם קשרו את גורלם בגורלו של מני לוי מהתאריך 26.1.2002. התרגשנו מאוד מהמחווה של אוהדי בית"ר, שהוכיחו שאפשר גם אחרת וזאת תעודת בגרות ותעודת כבוד לקהל הנפלא הזה", אמרו ראשי האוהדים.

"ההנהלה החדשה נותנת הרבה שקט לקבוצה, הקהל מאוחד ומגיע עם חיוך לאיצטדיון, מרגישים בלי ספק שמכבי יצאה לדרך חדשה. אנחנו מודים לאביב בושינסקי ולעוזי שעיה שבחרו באבי נימני להוביל את מכבי בשנים הבאות", הוסיפו האוהדים הבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully