וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בבני יהודה: "מדובר בגול של שוער"

בקבוצה מאשימים את ניל אברבנל בהפסד 1:0 למכבי פתח תקווה ומרוצים ממשחקו של מרטינוביץ'. בארדון: "יש לנו סיכוי טוב להישאר"

בבני יהודה קיבלו באכזבה גדולה את ההפסד (1:0) אמש למכבי פתח תקווה. ההרגשה בקרב השחקנים וכן בצוות המקצועי היא שתיקו היה משקף נכונה את האירועים במגרש. הבוקר (ראשון) אמר שחקן בקבוצה: "חבל, זה מאכזב מאוד. לא הגיע לנו להפסיד. היינו צריכים לדעת לשמור על התוצאה".

אותו שחקן הפנה את מירב ביקורתו כלפי השוער של בני יהודה ניל אברבנל: "בטח שזה גול של שוער. לא יודע לאן הוא הלך, תעמוד בפינה שלך ואל תזוז. משום מה הוא הלך לצד של החומה והימר, כל הפינה נשארה פתוחה וחטפנו. חבל מאוד".

בקבוצה הביעו היום שביעות רצון מהשתלבותו של הבלם מילאן מרטינוביץ', שסיים משחק מלא ואף הפגין כושר לא רע בכלל. "לא שיחקנו רע", אמר הקשר סדריק בארדון, "אני חושב ששיחקנו את המשחק הכי טוב שלנו מאז שאני הגעתי לקבוצה. פתח תקווה בעטה לשער פעם אחת והבקיעה. היו חסרים לנו שחקנים אתמול – אימורו לוקמן, לירוי צעירי, אלי ביטון. אני בטוח שמשבוע לשבוע נתחזק ונציג יכולת טובה יותר, במיוחד עם השחקנים החדשים שהגיעו בחלון ההעברות. עידן מליחי שיחק כמה דקות והיה טוב, וכשהוא יכנס לכושר הוא יוכל לעזור לנו. גם מילאן מרטינוביץ' חיזק אותנו בהגנה".

"אני חושב שיש לנו קבוצה טובה וסיכוי טוב להישאר בליגה", הוסיף הצרפתי של בני יהודה, "קבוצה חייבת שתהיה לה הגנה חזקה. בלי משחק הגנתי טוב אי אפשר לתקוף כמו שצריך. למרות הכל, היו לנו יותר הזדמנויות לכבוש ממכבי פתח תקווה אמש וחבל שלא השכלנו לעשות את זה, כי גם תיקו יכול היה להיות טוב עבורנו”. היום תערוך הקבוצה אימון שחרור קל ומחר יקבלו חניכיו של אלי כהן יום חופשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully