וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזור 18: אשדוד - הפועל תל אביב

מאמן הפועל ת"א אלי גוטמן ושחקניו היו מאוד מאוכזבים מה-1:1 נגד אשדוד. עימות בין בן שנן לאוהד. שריקי: "הפועל עשתה בונקר לתפארת"

יותם רונן

צילום ועריכה: יותם רונן

תקרית בין שוער הפועל תל אביב גליל בן שנן לבין אוהד קבוצתו בסיום משחק התיקו 1:1 נגד מ.ס אשדוד. שנן, שהיה טוב מאוד והציל מספר פעמים את האדומים, התעמת עם אוהד הקבוצה, שהקניט אותו במשך כל המשחק. קבוצה גדולה של אוהדים תמכו בשוער.

בחדר ההלבשה קיבל השוער תשבוחות. "הוא הציל אותנו מהפסד בטוח, ורק בזכותו הוצאנו היום נקודה", אמרו השחקנים. מלבד המחמאות לשוער, הייתה בחדר ההלבשה בעיקר אכזבה וביקורת. "אין לנו מנהיג בזמנים הכי קריטיים, אין מי שייקח אחריות וידחוף את הקבוצה קדימה", אמרו שחקנים בקבוצה, "למרות שאנחנו נלחמים על חיינו, אנחנו לא יכולים להסתגר מהדקה ה-30, זה פשוט לא עובד ככה".

על המשחק אמר בן שנן: "זה מאוד מאכזב לחטוף גול בדקות האחרונות. אנחנו מנסים להתמודד עם בעיית הכדורים החופשיים. אסור לחטוף גולים בדקות כאלה ממצב נייח. כשנותנים לי לשחק, אני מנסה להוכיח שאני ראוי לשחק".

ארבייטמן: "הגול שלי לא עוזר לכלום"

המאמן אלי גוטמן נכנס לחדר ההלבשה בלי לומר מילה לשחקנים, ורק סינן לעבר הצוות המקצועי, "אני לא מבין מה קורה לנו, אני פשוט לא יכול להסביר את זה".

לתקשורת אמר גוטמן: "אם הייתה לי תשובה למה אנחנו סופגים גולים כאלה, הייתי אומר אותה. באנו מוכנים למשחק, נתנו לאשדוד לשלוט בחצי מגרש ולצאת למתפרצות, בדיוק ההיפך ממה שהיה בשבוע ונגד כפר סבא להן הפסדנו. הפעם היינו קרובים לנצח את המשחק, ושוב ספגנו ממצב נייח, הייתה החמצה של פאביו, שאם הוא מכניס את זה, המשחק גמור. אם היית אומר לי לפני המשחק תיקו, זה היה לא רע, אבל בהתאם לנסיבות, זה מאכזב אותי. אנחנו עובדים רק בשביל מטרה אחת, להישאר בליגה".

שלומי ארבייטמן: "הגול שלי לא עוזר לכלום. היה יותר חשוב שננצח. זה לא חשוב מי כובש. לצערי חטפנו שער בדקה קריטית. אני לא חושב שזה היה בונקר שלנו, במחצית הראשונה שלטנו ובמחצית השנייה הלכנו קצת יותר מדי אחורה. מעכשיו כל משחק הוא קריטי וחשוב. גם אם היינו מנצחים היום, זה היה נותן אולי טיפה אוויר, אבל עדיין היינו נשארים בתחתית. למרות זאת, אני בטוח שמעכשיו נצא לדרך חדשה".

שריקי: "בונקר לתפארת של הפועל"

"אין לי שום סיבה לא להיות מאוכזב. 90 דקות ראינו רק קבוצה אחת על הדשא", אמר מאמן מ.ס. אשדוד אלון חזן. "להפועל היה מצב אחד שממנו הם כבשו, אחר כך הם הסתגרו תשעים דקות. אנחנו הגענו למצבים מצויינים, אבל לפעמים צריך מזל, לבסוף גם הקצת מזל הגיע. יצאנו עם נקודה שעושה לנו עוול, אבל אולי היא תוכל לעזור לנו בהמשך המאבק, כי בתחתית כל נקודה חשובה.

"הקבוצה שיחקה טוב, אבל אתה צריך גם מזל, אם אנחנו רוצים לשנות את המזל שלנו, נצטרך להמשיך לשחק כדורגל חיובי, כי אני מאמין בכדורגל חיובי. זו לא יכולה להיות קבוצה שלמאמן אין השפעה עליה, זו הקבוצה שלי, הקבוצה משחקת איך שאני רוצה שהם ישחקו".

"היה בונקר לתפארת של הפועל תל אביב", אמר עידן שריקי בסיום. "הם באו להשיג את המטרה שלהם, וכמעט גנבו שלוש נקודות. בסוף הצלחנו להשוות ואני מקווה שזו נקודה חשובה להמשך. הוכחנו שאנו מודעים למצב שלנו בתחתית, ומעכשיו והלאה אנחנו צריכים להתחיל לצבור נקודות בקצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully