וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקהל רק עזר לי"

2.2.2008 / 14:12

שראפובה, שספגה קריאות וחיקויים מצד הקהל, טענה שזה כלל לא הפריע לה. שחר פאר על החזרה מול סאפינה: "שמחתי שהיא איבדה את שפיותה". סאפינה: "לא הפסדתי בגלל הקהל"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יותם רונן

שחר פאר הלחיצה את ששת אלפי האוהדים שבאו לתמוך בנבחרת הפדרציה הישראלית הבוקר (שבת). הישראלית הבכירה פתחה את המשחק בצורה קשה, עם פיגור 6:0 ליריבתה דינארה סאפינה. לשמחתם של הקהל המוטרף ביציעים של רמת השרון, פאר חזרה משום מקום וניצחה את שתי המערכות הבאות, בדרך להשגת יתרון 0:1 על הנבחרת הרוסית בגביע הפדרציה.

"ניסיתי להעיר את הקהל", סיפרה פאר לאחר הניצחון הגדול, "רציתי שברגעים הקריטיים הם ישגעו אותה וזה מה שקרה. היא הייתה מאוד לחוצה. שמחתי שהיא התחילה לאבד את שפיות דעתה ויכולתי לנצח. עוד רגע בכיתי במערכה הראשונה. אני לא יודעת אם זה הקאמבק הגדול ביותר שלי, אבל הוא בטוח המתוק ביותר. היא שיחקה מדהים, אבל הקהל הצליח לשגע אותה".

סאפינה, שנראה היה כאילו נלחצה, בשלב מסוים משאגות הקהל, אמרה בסיום: "לא הפסדתי בגלל הקהל, אלא בגללי. במערכה השנייה שחר התרגלה למשחק שלי והבעייה היא שהמשכתי לשחק אותו דבר בלי לשנות את שיטת המשחק. היו לי טעויות שהשפיעו ואני מקווה שההפסד הזה לא ישפיע על ההתמודדות כולה".

"אני אוהבת את הקריאות של הקהל נגדי"

הפסטיבל של מריה שראפובה הגיע היום סוף סוף אל המקום המתאים ביותר: אל מגרש הטינס. שראפובה פגשה את ציפי אובזילר הישראלית, וכצפוי ניצחה, 0:6, 4:6. אבל אם היה נראה שהחיים של הטניסאית הרוסיה יהיו קלילים, הרי שבמערכה השניה אובזילר הצליחה לנצח 4 משחקונים, ושראפובה סבלה מקריאות ומחיקויים של הגניחות שלה במהלך המשחק.

"זה שונה לגמרי מגראנד סלאם", אמרה שראפובה שנראתה די מרוצה מהמשחק שלה היום. "זה הכל היה בשביל הגאווה למדינה שלך ולחברות שלי לנבחרת. עוד לא היתה לי חוויה כזאת, ועוד עליתי כשהיינו בפיגור של 0:1". שראפובה התייחסה למערכה השניה, בה היה נראה כאילו היא עלולה לאבד את המשחק. "הקהל התחיל להיות מאחוריה, וזה גם היה המשחק הראשון שלי בנבחרת, אבל אני שמחה שהייתי חלק מזה".

במערכה השניה כאמור, הקהל החל להפריע ולבזות את עצמו על ידי חיקויים של הטניסאית הרוסיה. היא לעומת זאת, טוענת שזה רק עוזר לה: "אני אוהבת את הקריאות של הקהל, אפילו כשהם מעודדים נגדי. אני אוהבת את זה וזה עוזר לי להיות טובה יותר".

בנוגע למשחקה מול שחר פאר מחר, אמרה: "זה יהיה משחק גדול, ואני מצפה לו כבר". כשנשאלה האם היא הגיעה רק כדי לזכות בהזדמנות לשחק באולימפיאדת בייג'ינג השנה, אמרה שראפובה: "אני בטח לא פה רק כדי לשחק בבייג'ינג. בשנה שעברה כמעט והגעתי, אבל הייתי פצועה, וזאת היתה המטרה מספר אחת שלי השנה".

מהצד המפסיד, ניתן עדיין היה לחוש אופטימיות, במיוחד לנוכח המאבק הגדול שנתנה אובזילר במערכה השניה: "הייתי קצת לחוצה, וכל כדור קצר היא הענישה אותי. לא יכולתי להיכנס למשחק וכל הזמן צעקו לי מהספסל להשתחרר".

גם הישראלית התייחסה לקהל, אבל נראה שעליה הוא מעט הקשה: "זה לא ייאמן הדבר הזה של הקהל. הוא מדהים. זה המשחק הראושן שלי פה ולקח לי סט וחצי כדי ללמוד איך לשחק עם הקהל והחיבוק הזה שלו". בנוגע להחלטה של שופטת הכיסא שביטלה לה נקודה, אמרה אובזילר: "זה טניס, פה קריאה לא טובה, שם קריאה לא טובה".

לקראת המשחק שלה מחר, אמרה אובזילר: "ראיתי את כל המשחק של שחר מול סאפינה. כמו שראיתם, היא קצת לחוצה. הקהל מאוד עזר פה ומהבחינה הזאת זה היה פקטור מאוד חשוב". באשר לשראפובה, אמרה הישראלית: "אני בטוחה ששחר ראתה דברים שהרגשתי במגרש, ואני בטוחה שתהיה לנו שיחה על המשחק הזה בערב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully