וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד-הפועל ת"א: האדומים סומכים על גוטמן

האדומים מתכוננים ל"משחק מפתח שירחיק את הקבוצה מסכנת הירידה" כהגדרתם. משה אוחיון לא נרשם בזמן וייעדר מסגל אשדוד

הפועל תל אביב ערכה הבוקר (שישי) את אימונה המסכם לקראת המשחק נגד מ.ס אשדוד בחוץ, במסגרת המחזור ה-18 בליגת העל. חניכיו של אלי גוטמן אומנם מעל הקו האדום, אך עם אותו מספר נקודות כמו בני יהודה ואשדוד שסוגרות את הטבלה. בהפועל תל אביב הגדירו את המשחק הזה: "כמשחק המפתח שירחיק את הקבוצה מסכנת הירידה".

אלי גוטמן ככל הנראה יפתח עם המערך 1:4:5 כאשר לראשונה העונה תשחק הפועל תל אביב עם שלושה בלמים. וואליד באדיר הקפטן יתופקד כבלם לצידו של אלין טופוזקוב וטל חן. למרות הביקורות הקשות כנגד מזואה אנסומבו, גוטמן יפתח איתו בחלק הקישור האחורי. גם ביברס נאתכו הצעיר יפתח.

בקבוצה מאוד מעודדים מרוח הלחימה והמוטיבציה של הרכש החדש עומרי קנדה, שיערוך ככל הנראה את הופעת הבכורה שלו בהרכב של האדומים במשחק החוץ באשדוד. שלומי ארבייטמן, שלא התאמן השבוע כרגיל וסבל מרגישות בירך, ערך היום אימון מלא והוא עשוי לפתוח כחלוץ בודד בחוד של גוטמן.

ראובן עובד לא יכלל בסגל הקבוצה למשחק, לאחר שגם היום לא התאמן. הקשר סובל ככל הנראה מדלקת בגיד האכילס. גם רמי דואני לא התאמן הבוקר בשל חום גבוה. הבלם הצעיר הגיע אתמול לאימון במתחם 'חודורוב' עם חום גבוה. הצוות הרפואי של המועדון בדק אותו והורה לו לנוח.

במהלך כל השבוע שוחחו אנשי הצוות המקצועי של המועדון עם שחקני הקבוצה כחלק מההכנה המנטלית למשחק בשבת. גורם במועדון אמר הבוקר: "השחקנים יודעים טוב מאוד שזה משחק שיכול לתת לנו אוויר לנשימה ולפתוח עבורנו את ההזדמנות לשים את התחתית מאחור. אנחנו לא רוצים להגיע לסיבוב השלישי במטרה להמשיך את המאבק בתחתית אלא לדעת שזה מאחורינו, והמשחק באשדוד הוא המפתח לדרך הזו".

אלי גוטמן ערך הבוקר אסיפת קבוצה בה אמר לשחקנים בין היתר: "אשדוד תבוא במטרה לנצח את המשחק כי היא בדיוק כמו במצב שלנו, אולי אפילו גרוע יותר. הם משחקים בבית שלהם עם הקהל שלהם אבל לנו זה בכלל לא אכפת. שכל אחד ממכם יביא מעצמו את כל הכוחות האפשריים כי זה משחק מאוד מאוד חשוב להמשך הדרך".

באסיפת הקבוצה שוחחו גוטמן ואבוקסיס עם השחקנים עם המהירות של החלק ההתקפי של אשדוד, שכולל את עידן שריקי ודימטאר איבנוב. שחקני ההגנה הוזהרו מהמתפרצות של אשדוד וממשחק האגפים שלהם.

שחקנים בקבוצה העידו על הדריכות הרבה לקראת המשחק מחר, כאשר חלקם אף דיווחו כי גוטמן נצפה משוחח ממושכות עם עוזרו יוסי אבוקסיס, במהלך האימון וגם לאחריו, במשך כל אימוני השבוע כחלק מההכנות. שחקן בכיר בקבוצה אמר לאחר האימון: "אנחנו יודעים שמצפים מאיתנו לנצח ולקחת את הנקודות. ברור לנו שגם אשדוד יעלו עם מוטיבציית שיא, אבל מבחינתנו זה לא משנה. אלי הכין אותנו בצורה מאוד יסודית למשחק. אנחנו צריכים לעלות עם ביטחון וריכוז מקסימלי, כי זה המפתח לניצחון".

אוהדי הקבוצה אירגנו הסעות רבות למשחק החוץ באשדוד, וההערכה היא שלמעלה מ-1,500 אוהדים יגיעו לתמוך בהפועל תל אביב בשבת. מסאיי דגו הושאל עד לסיום העונה להפועל רעננה.

הרכב משוער: גליל בן שנן; עמרי קנדה, אלין טופוזאקוב, וואליד באדיר, טל חן, יגאל אנטבי; מזואה אנסומבו, ביברס נאתכו, דמיטאר טלקיסקי, ברוך דגו; שלומי ארבייטמן.

אשדוד: אוחיון ייחכה עם הקאמבק למחזור הבא

קשר הרכש משה אוחיון, שהגיע מקבוצת ווינטרטור השוויצרית, לא יהיה בסגל מ.ס.אשדוד למשחק מול הפועל תל אביב. השחרור הבינלאומי של אוחיון הגיע רק הבוקר למשרדי ההתאחדות בישראל, ובגלל שמועד ההעברות הסתיים אתמול בערב, זקוקה אשדוד לאישור ועדת חריגים של פיפ"א. מדובר בהליך הצפוי לקחת מספר ימים ובמידה ויאושר, צפוי אוחיון לקבל אישור לשחק רק החל מהשבוע הבא.

חניכיו של המאמן אלון חזן, מגיעים למשחק מחר, כאשר הם נמצאים במקום האחרון בטבלה ומסומנים כאחת המועמדות לרדת ליגה. הבעלים ג'קי בן זקן וחיים רביבו, שלפו ארנקים בחלון ההעברות וצירפו לקבוצה מלבד אוחיון, גם את הקשרים אחמד קאסום מהפועל פתח תקוה ואוראל אדרי ממכבי תל אביב וכן את המגן ליאור ראובן שהגיע מהכח רמת גן. בתוספת שני הזרים כריסטיאן גונזאלס ודימיטאר מקריייב שצורפו עוד קודם, מאמינים באשדוד כי יצליחו לשרוד את מאבקי הירידה ולהישאר בליגת העל. לשם כך מבינים באשדוד את חשיבותו הגורלית של המשחק מחר, בו יארחו את שכנתם למרתף הטבלה.

על פי התרגול באימון המסכם נראה כי המגן ליאור ראובן יפתח בצד ימין, על חשבונו של מאור זוהר. קובי דג'אני ויוסי אופיר צפויים לפתוח בקישור האחורי, לצדם של דוד רביבו וניר נחום.
החלוץ הוותיק שי הולצמן החלים מהפציעה וייפתח על הספסל, כאשר בחוד יתופקדו עידן שריקי וחלוץ הרכש דימיטאר מקרייב.

המאמן אלון חזן, עודד את שחקניו אחרי ההפסד הדרמטי 3:2 לבני יהודה במחזור הקודם. למרות ההפסד הצהיר חזן כי הוא מעודד מאוד מהכולת שהציגו חניכיו במרבית שלבי המשחק.
נצחונם האחרון של האשדודים הושג בסיבוב הקודם מול..הפועל ת"א, 2:0 בבלומפילד ובקבוצה מוכנים לחתום על אותה תוצאה בדיוק גם מחר.

הרכב משוער: יוסי שקל, ליאור ראובן, ודראן יישה, כריסטיאן גונזאלס, אדיר טובול, קובי דג'אני, יוסי אופיר, דוד רביבו, ניר נחום (אחמד קאסום), עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully