וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת - בני יהודה: באורווה עם סוסים חדשים

המלאבסים ישחקו שוב עם גיא לוזון המתחדש על הקווים. הכתומים יגיעו עם שחקני הרכש מרטינוביץ' ומליחי וינסו להימלט מהקו האדום

במכבי פתח תקוה מאוד לחוצים מה"חיה הפצועה", בני יהודה, שתגיע בסוף השבוע ל"אורווה". מנגד, גיא לוזון יודע שניצחון במשחק הזה עשוי להוציא את הקבוצה שלו מהמשבר. בהופעת הבכורה המחודשת שלו על הקווים, לרשותו של המאמן יעמוד סגל מלא, למעט סולי צמח שסובל מכאבים בקרסול וספק אם יפתח בהרכב. המאמן תירגל במהלך האימונים השבוע תרגילים חדשים, והוא מיישם אותם מתוך קורס מאמנים שערך באנגליה.

קובי גנון שחלה בשבוע שעבר יפתח כמגן שמאלי. נראה כי נאור פסר ייפתח על הספסל, ואילו ניצן דמארי ומוראד מגמאדוב ימשיכו לאייש את עמדת הבלמים. הרכש הטרי, החלוץ הגרוזיני הירקאלי ג'פרידזה, צפוי לפתוח על הספסל. "גיא לא מאמין ששחקנים חדשים יכולים להשתלב כל כך מהר. החלוץ זקוק לתקופת התאקלמות", הסבירו בקבוצה. אחד השחקנים אמר: "זה המבחן האמיתי שלנו. אם נפסיד במשחק הזה, פנינו לתחתית, ולהיפך. הסיכוי האחרון להידבק לקבוצות שרוצות להגיע לגביע אופ"א, מכבי נתניה, מכבי חיפה, קריית שמונה ובני סכנין".

הרכב משוער: אוהד כהן; אסמעיל עמר, מוראד מגמאדוב, ניצן דמארי, קובי גנון; חאבייר דירסאו, בלסינג קאקו, לירן כהן, פליקס אובוקה; אוהד קדוסי, רוביל סרסור.

בני יהודה: מרטינוביץ' בהרכב

בלם הרכש, מילאן מרטינוביץ' שחתם אמש (חמישי) בבני יהודה, ערך הבוקר את אימון הבכורה שלו במדים הזהובים ואף צפוי לפתוח בהרכב, במשחק החוץ של הקבוצה מחר בפתח תקוה. בני יהודה מגיעה לאורווה, אחרי הנצחון הדרמטי 2:3 על אשדוד במחזור הקודם, ועם הרבה כוחות מחודשים וזאת עקב מסע הרכש המוצלח שביצעה ביום ההעברות האחרון. הקבוצה צירפה לשורותיה מלבד מרטינוביץ', גם את הקשר עידן מליחי והחלוץ אלירן אסאו שהגיע מאשקלון.

המאמן אלי כהן, ייחסר מחר את שני הקשרים, אימורו לוקמן המוצהב ולירוי צעירי המורחק. מרטינוביץ' צפוי לערוך הופעת בכורה במדים הכתומים, בעמדת הבלם האחורי, כאשר יאיר אזולאי והרוויה קובצ'ביץ' יתופקדו בקישור האחורי. על פי התרגול הבוקר, צפוי איציק עזוז לפתוח בעמדת המגן הימני, כאשר אלי אברבנל יפתח בקישור הקדמי לצידם של סדריק ברדון ואסי בלדוט.

הקשר עידן מליחי, שהגיע לשכונה מאשדוד לאחר מסע שיכנועים של דודו, עמוס לוזון, יכלל בסגל של המאמן כהן למשחק. מליחי התייחס הבוקר למפגש הפיקנטי מול משפחת לוזון ואמר לוואלה ספורט: "הלב אמר לי לבוא לעזור לבני יהודה, אני הולך בעקבות הלב וההרגשה. אמא אביבה אמרה את דעתה וברור שאני לוקח את זה לתשומת ליבי, אבל בסופו של דבר ההחלטות הן רק שלי. הביאו לכאן עוד מספר שחקנים יחד איתי ואני מקווה שיהיה טוב. הקבוצה התחזקה במקומות הנכונים ובלי ספק אפשר להישאר בליגה. אני מתכוון להביא הרבה לב ונשמה לבני יהודה. נקווה שכבר מחר, מול המשפחה, נדע לנצח. אין לי מה להוכיח לאף אחד, בייחוד לא למשפחה שלי. אני צריך להוכיח בעיקר לעצמי".

מליחי יודע מי עומד מאחורי הבאתו ואמר: "אני חייב להודות לעמוס לוזון. אם לא הוא אז לא הייתי כאן. הוא עזר ודחף ואני חייב לו הרבה תודה. אני אחזיר לו מחר בגול ואני מקווה שהוא לא יכעס". על אשדוד מעדיף הקשר לא להרחיב בשלב זה: "יש לי הרבה מה להגיד על מה שקרה השנה באשדוד, זה לא הזמן ולא המקום. מה שעברתי שם היה לא נעים, אבל אני לא היחיד שעבר את זה שם, אבל זו הדרך שלהם כנראה, אני לא מבקר את הדרך שלהם אבל בגלל זה אני כבר לא שם".

מליחי נשמע נחוש מאוד לקראת ההתמודדות מחר: "אני לא מכניס לעצמי לראש שאנחנו במאבקי ירידה, בכל מקום אליו הגעתי תמיד חשבתי לכיוון מעלה, יש פה קבוצה טובה והכל תלוי בנו. אם נהיה מוכנים לכל משחק כמו לגמר גביע אז נרים את הקבוצה ומהר מאוד נהיה במרכז הטבלה. אני לא מגיע לשום משחק בשביל לסיים אותו בתיקו. בכל משחק אני רוצה לנצח, גם מול מכבי פתח תקוה וגם אם זה בית"ר ירושלים. צריך לבוא במחשבה שמנצחים כל משחק. בליגה של 3 נקודות, תיקו לא שווה כלום".

הרכב משוער: ניל אברבנל, איציק עזוז, מילאן מרטינוביץ', זאב חיימוביץ', סאלם אבו סיאם, יאיר אזולאי, הרוויה קובצ'ביץ', אלי אברבנל, סדריק ברדון, אסי בלדוט, משה ביטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully