וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוין: "לא פחדנו להביא את מסודי"

31.1.2008 / 20:03

מאמן מכבי תל אביב התייחס לרכש החדש של קבוצתו. "לא הייתי אומר שהוא בעייתי, נרצה לראות את הכישרון שלו. הוא צריך להוכיח את עצמו"

במכבי תל אביב ממשיכים להתכונן למשחק הקרוב מול בית"ר ירושלים, כשהשפה השולטת בשיחות היום בקרית שלום היא דווקא צרפתית. "יש לנו כאן מספר מתורגמנים רציניים. גם עומר פרץ, שהגיע מהאקדמיה הצרפתית, כאן לעזור וגם אנחנו נלמד קצת את השפה. הכוונה היא להביא שחקנים שיעזרו ויחזקו את הקבוצה, וזה שהגיעו כמה צרפתים זה יותר במקרה מאשר מתוכנן. אין כאן שום דבר עם מחשבה מאחוריו". אמרו במועדון. אגב, קשרה הצעיר של מכבי, אוראל אדרי, הושאל למ.ס אשדוד. חי אטיאס הצעיר הושאל להפועל רמת גן.

"הקבוצה התחזקה ודיברנו על זה", הוסיף המאמן ניר לוין, "חיזקנו את הקבוצה בשלושה שחקנים. בחלק הקדמי, מרכז השדה וההגנה, מתוך כוונה לשחק כדורגל טוב יותר ולהשיג תוצאות טובות יותר". כשנשאל על העבר המשמעתי של אלן מסודי, הרכש האחרון של מכבי, שערך היום את אימון הבכורה במדים הצהובים, אמר לוין: "לא פחדנו להביא את מסודי ולא הייתי אומר שהוא בעייתי. זה שחקן עם כמה מקרים בעברו, שלא כל כך מקובלים, אבל אלו דברים שקורים בקבוצה. מסודי הוא שחקן שיש לו המון כישרון. נרצה לראות את הכישרון שלו. הוא יודע שבארבעת החודשים הנותרים הוא צריך להוכיח משהו לעצמו, לקבוצה ולכדורגל הישראלי.

"מכבי מול בית"ר זה תמיד חגיגה ותמיד פסטיבל. זה יהיה ככה גם ביום ראשון ואנחנו ערוכים לזה. אני מקווה שנצליח לשפר את היכולת ולהראות מכבי טובה יותר, כדי שנהיה ראויים לפסטיבל סביב המשחק. להוכיח שהוא מגיע לנו. יש לנו הרבה מה לשפר, אנחנו לא מסתירים את זה. מקווה שבעזרת הרכש נראה קבוצה טובה יותר, עם תוצאות טובות יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully