וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר פותחת מול סאפינה

31.1.2008 / 22:44

המחבט מספר 1 של ישראל תנסה לתת יתרון במשחק הראשון בשבת. אובזילר, שתשחק מיד אח"כ מול שראפובה: "אני מגיעה מאוד מוכנה"

יח"צ - חד פעמי

פאר: "זה לא אותו דבר כמו לשחק מול 20 אלף איש"

הדריכות לקראת משחקי גביע הפדרציה בין ישראל לרוסיה גוברת, והערב (חמישי) נערכה הגרלת סדר המשחקים למפגש. שחר פאר, הטניסאית הבכירה שלנו, תפתח את ההתמודדות נגד הרוסיות מול דינארה סאפינה, שנבחרה על ידי הקפטן כטניסאית מספר 2 והועדפה על פני אנה צ'קווטאדזה. בהתמודדות השנייה בשבת ייפגשו ציפי אובזילר ומריה שראפובה לקרב שינעל את יום המשחקים הראשון.

את יום ראשון יפתח המשחק המסקרן בין שראפובה לפאר ולאחר מכן ייפגשו אובזילר וסאפינה. באם יהיה צורך יתקיים משחק זוגות, כאשר הקפטנים דיווחו על שתי הטניסאיות שיעלו למשחק, כאשר הדבר עשוי להשתנות בהתאם להתפתחויות. מבחינה רשמית, פאר ואובזילר אמורות לפגוש את צ'קווטאדזה ואלנה וסנינה. כשנשאל הקפטן הרוסי, שמיל טארפיצ'ב מדוע בחר דווקא בשתיים הללו, הוא השיב בהלצה: "כדי שיוכלו גם הן להצטלם היום".

עם היוודע ההגרלה, אמר קפטן הנבחרת הישראלית, עודד יעקב: "בגדול אני לא חושב שיש עדיפות מוחלטת בהתמודדות בין פאר לסאפינה. שחר גם ניצחה וגם הפסידה לה. שחר מכירה את שתיהן טוב מאוד, ואני חושב שהיא שמחה לקבל אותן מול הקהל הביתי שלנו. שחר פגשה את סאפינה בינואר, היא מכירה היטב את המשחק שלה, ומה שבא אנחנו מוכנים".

פאר התייחסה ללחץ שבה היא נתונה בשבוע האחרון, ואמרה: "יהיה לחץ, ובאמת שיחקתי גם מול 20 אלף איש, אבל זה לא אותו דבר כמו לשחק מול הקהל שלנו. החוויה היחידה שעברתי זה כששיחקתי כאן מול שנידר וכשהבנים שיחקו בדיוויס, כך שאני בטוחה שאני אתרגש בהתחלה, אבל כבר עשיתי את הסרט של המשחק הרבה פעמים בראש, ואני בטוחה שאגיע מוכנה".

אובזילר, שתעלה מול שראפובה כבר בשבת, התבטאה מוקדם יותר כשאמרה: "אני כבר רוצה לעלות לשחק", ובמסיבת העיתונאים הוסיפה: "אני מגיעה מאוד מוכנה, ההתרגשות התחילה כמובן. יש לי את ההזדמנות עם הקהל להיכנס לאווירה תוך כדי המשחק של שחר, ומבחינתי האישית זה מאוד יעזור לי".

מוקדם יותר הנבחרת שלנו ערכה שני אימונים ברמת השרון, לראשונה מאז החלו ההכנות להתמודדות, ועודד יעקב סיפר כי ישנה אווירה טובה בנבחרת: "הבנות מוכנות למפגש. מחר יהיה עוד יום של אימונים שישלים את ההכנה. ניתחנו יחד עם ציפי את הדברים ששראפובה אוהבת ואת אלה שהיא פחות אוהבת. את זה בדיוק נדגיש לציפי, אך יחד עם זאת זה לא תמיד פשוט להוציא תוכנית משחק אל הפועל".

בין הצחקוקים, הרוסיות דיברו גם על טניס

אצל הרוסיות האווירה הייתה הרבה יותר מחוייכת והרבה פחות מלחיצה. כאשר נשאל הקפטן הרוסי, שמיל טארפיצ'ב, מדוע בחר לעלות דווקא עם סאפינה, הוא השיב, ספק בעליצות: "אנה גרה דרומית יותר וקשה לה להתאקלם לקור. בחרתי בסאפינה שרגילה יותר לשחק באוויר הקר".

סאפינה עצמה כבר יודעת לאיזו אווירה לצפות, ומבינה כי הקהל לא יהיה בצד שלה: "הקהל יהיה בעד פאר, אבל אני אצטרך להתמודד עם זה. אני מתרכזת בעצמי ואשחק את המשחק שלי, כך שאני אשתדל שהקהל לא ישפיע".

שראפובה עצמה נראתה נינוחה, שוב מחוייכת, מצחקקת עם הבנות כל הזמן הזה, וזר היה חושב שמדובר בחברות של שנים. כשנשאלה הטניסאית מה דעתה על ההתייחסות אליה בישראל לעומת מקומות אחרים בעולם, היא אמרה: "האמת שרוב הזמן הייתי בחדר, יש הרבה מצלמות, אבל בכל העולם זה ככה". על אובזילר, יריבתה בשבת, היא הוסיפה: "אני לא יודעת יותר מידי על אובזילר. שאלתי את החברות כאן, ואני מניחה שאני אלמד אותה לאחר 2-3 משחקונים, כמו שאני עושה תמיד מול יריבות שאני לא מכירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully