וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: אוחיון חתם באשדוד

31.1.2008 / 19:32

וינטרטור, קבוצתו של הקשר, הסכימה לשחררו והקשר יצטרף לקבוצה אותה עזב לפני שנתיים. אוראל אדרי וליאור ראובן הושאלו לקבוצה

שחקנה של וינטרטור, משה אוחיון, הגיע היום (חמישי) לארץ כדי לחתום במ.ס. אשדוד, אחרי שאביו, רפי, סיכם את כל פרטי החוזה שלו עם הבעלים, ג'קי בן זקן. אוחיון שב לקבוצה אחרי ששיחק בה במשך שש שנים וינסה לעזור לה להישאר בליגה. בנוסף, אוחיון אמור ליטול חלק במשחק הנבחרת בשבוע הבא מול רומניה. השחקן הגיע בדקה האחרונה לבקרה התקציבית, שם חוזהו עבר. בנוסף העבירה הקבוצה גם את החוזה של הקשר אחמד קאסום והמגן ליאור ראובן שהגיע בהשאלה מהכח רמת גן. את הדרך ההפוכה, להכח, עשו מיקי עטיה ומשה בן לולו, שעברו בהשאלה.

בימים האחרונים נעשה נסיון של רפי אוחיון ללחוץ על ראשי הקבוצה השוויצרית לשחרר את בנו מהקבוצה, ובסופו של דבר היא הסכימה להעניק לו את טופס השחרור. אוחיון החל לשחק בקבוצה מהעונה שעברה ורק לאחרונה זומן גם לנבחרת ישראל, בה ערך שלוש הופעות. מספר שעות לפני סגירת חלון ההעברות הספיקה אשדוד להשאיל גם את אוראל אדרי, קשרה הצעיר של מכבי תל אביב.

אייל אלמושנינו, שהושעה מאשדוד לפני מספר שבועות, חתם אחר הצהריים בבני לוד מתחתית הליגה הלאומית. כזכור, הקשר, בעברו גם במכבי חיפה, פתח את העונה בקבוצת נעוריו, אך נזרק על ידי המאמן אלון חזן כשהרקע לסכסוך הוא משמעתי.

עדכון אחרון: 19:24

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully