וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטינוביץ' חתם בבני יהודה

31.1.2008 / 19:13

הבלם שהוקפא על ידי מכבי ת"א הגיע לבקרת התקציבים, ישב עם משה דמאיו וסגר באופן רשמי. הודז'יץ' יוקפא. מליחי ואסאו מצטרפים גם כן

האחרונה בטבלה, בני יהודה ממשיכה לחפש חיזוקים, והיום (חמישי) היא מצאה כמה כאלה. הקבוצה משכונת התקוה החתימה את מילאן מרטינוביץ', הבלם הסרבי של מכבי תל אביב. השחקן עשה את דרכו אל הבקרה התקציבית, חיכה לו משה דמאיו, והשחקן סגר סופית. כזכור, הקפיאה מכבי תל אביב את הבלם לאחר שויתרה על האפשרות לצרף את ג'ונתן אסוס כישראלי, כשהבינה כי הסיכויים שתצליח בכך נמוכים. בבני יהודה שיוועו להחתים בלם, אחרי שנאלצו לוותר על לוסיאן מטומו, הבלם הקמרוני, ששוחרר בשל הבעיות הרפואיות שעבר אתמול, שחשפו כי הוא סובל ממום בלב. בעקבות החתמתו של מרטינוביץ', יוקפא חוזהו של סלבר הודז'יץ'.

"אני שמח מאוד להגיע לבני יהודה", אמר לאחר העברתו הבלם הסרבי, "אני יודע שהגעתי למועדון מצוין. סיפרו לי שהקבוצה הזו היא כמו משפחה וכל כולי מרוכז עכשיו בהצלחת בני יהודה ובהשארתה בליגה". המשחק הראשון של מרטינוביץ' יהיה כנראה מול האקסית, מכבי, בשבוע הבא. "התחזקנו בכל השחקנים שרצינו", אמר מאמנו החדש - ישן של מרטינוביץ', אלי כהן, "חבל שלא הצלחנו להביא גם את רפי כהן ואני ממש לא מבין למה לא שחררו אותו. החתמנו את מילאן ואת עידן מליחי, שדרגנו את הקבוצה בצורה משמעותית. עכשיו מה שנשאר זה לעבוד קשה ולהביא תוצאות על המגרש".

העברה נוספת שעשתה הקבוצה היא של אלירן אסאו, חלוץ קבוצת הפועל אשקלון. אסאו חתם עד לסוף העונה וחוזהו עבר היום בבקרה התקציבית. צירופו של אסאו עלה על הפרק אחרי סירובה של אום אל פאחם לשחרר את רפי כהן, שכזכור היה על הכוונת של הזהובים.

בינתיים הזהובים ניצלו את יום ההעברות האחרון כדי לצרף את הקשר המושעה של מ.ס. אשדוד, עידן מליחי, אותו החתימו לעונה אחת. מליחי התאמן עם קבוצתו החדשה כבר הערב, וגם יהיה בסגל לקראת ההתמודדות מול מכבי פתח תקוה, בה גדל. אלי ביטון, ששב מפציעה, גם השתתף באימון הזהובים, אך עדיין לא ברור אם יטול חלק במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully