וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסוס: "אני לא מפחד ממצבה של מכבי ת"א"

הצרפתי ג'ונתן אסוס בארץ: "הגעתי למועדון גדול, התאמצתי כדי להצטרף אליו". גם ביזארה נחת, והשניים צפויים להיכלל בסגל לבית"ר

שני שחקני הרכש החדשים של מכבי תל אביב, הבלם האורוגוואי ג'ו ביזארה והקשר היהודי צרפתי, ג'ונתן אסוס, נחתו לפנות בוקר (רביעי) בישראל וצפויים להצטרף לאימון הקבוצה אחר הצהריים. השניים אמורים להיות בסגל של הצהובים לקראת המשחק, מול בית"ר ירושלים, ביום ראשון בבלומפילד.

אסוס, שחקנה של ריימס, מהליגה השנייה בצרפת, נרכש על ידי הצהובים לאחר שהרשים מאוד את הג'נרל מנג'ר אבי נימני, שטס בשבוע שעבר לצפות במשחקו של הקשר. הצרפתי צפוי לעבור במשך היום בדיקות רפואיות ואם הכל ילך כשורה הוא יטל חלק באימון הקבוצה הערב.

אסוס כבר החל בשבוע שעבר, בהליכים לקבלת אזרחות ישראלית, דבר שיאפשר למכבי לרשום אותו על תקן ישראלי. בשלב זה הועברה בקשה להתאחדות על מנת שתאפשר לצרפתי לשחק כישראלי שיושלם הליך איזרוחו. במידה שתיתקל מכבי בבעיות בקבלת האישור, יוקפא כרטיסו של הבלם הסרבי מילאן מרטינוביץ' שסיים ככל הנראה את דרכו בקבוצה.

הבוקר אמר אסוס עם נחיתתו בישראל: "אני יודע על מכבי שזה אחד המועדונים הגדולים בישראל והרבה שחקנים הגיעו ממנו לנבחרת הלאומית. אני מכיר את השחקנים שהגיעו מצרפת, קאמאנן ורודי חדד".

המשא ומתן בין הצהובים לקבוצת ריימס הצרפתית היה קשה וזאת לאור סירובם של הצרפתים לשחרר את אסוס. "עשיתי הרבה מאמצים כדי להגיע למכבי", מוסיף הקשר, "אני לא מפחד מהמצב של המועדון, באתי לכאן כדי לעבור את הבדיקות הרפואיות ולעבוד קשה".

האורוגוואי, ג'ו ביזארה, בלמה של קליארי מתחתית הליגה האיטלקית, חתם במכבי, כבר עם הגעתו ביום שישי שעבר ואף הספיק לעבור בדיקות רפואיות במועדון. הבלם חזר לפנות בוקר לארץ אחר שסיים את סידוריו האישיים באיטליה ואמר הבוקר בנתב"ג : "הגעתי מאיטליה כדי לשפר את מצב הקבוצה, ולעזור לחברים בליגה. אני לא יודע הרבה על הליגה הישראלית, אבל אני רוצה לתרום למכבי. הגעתי מקבוצה באיטליה שמצבה לא מזהיר, בדומה למצב של מכבי בליגה. זה המצב כרגע ויש לי נסיון בקבוצה מסוג זה".

הקשר רודי חדד שקיבל השבוע את תעודת הזהות שלו נרשם כישראלי בהתאחדות ולמעשה פינה מקום לזר נוסף בקבוצה. בתוך כך, מנסים בהנהלת המועדון להחתים חלוץ זר נוסף לקבוצה וזאת לפני תום מועד ההעברות ביום חמישי הקרוב. גורמים במועדון אישרו כי מתנהל מו"מ מתקדם עם חלוץ סושו, מומוני דגאנו מבורקינה פאסו, כאשר גם שמו של הצרפתי פבריס פנקרט עדין על הפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully