וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטומו שוחרר מבני יהודה בגלל מום בלב

30.1.2008 / 23:00

הבדיקה הרפואית שנערכה לבלם, שכבר הגיע לסיכום עם הזהובים, גרמה לשחרורו. אין התקדמות בנוגע לצירופו של רפי כהן לשכונה

בני יהודה בחנה אתמול (שלישי) את החלוץ רפי כהן, שחקן הפועל אום אל פאחם מליגה א' ולשעבר במכבי חיפה, במטרה לנסות לצרפו עד תום מועד ההעברות. מכיוון שמכסת הזרים בקבוצה מלאה, לאחר שהשבוע יוחתם אחד הבלמים הנבחנים, לוסיאן מטומו או ווסקלי גונזאלבש, מעוניינים הזהובים לצרף חלוץ ישראלי, וכהן, שנמצא בכושר מעולה וקורע רשתות בליגה א', הוא אחד המועמדים. החלוץ סגר עם ראשי הקבוצה, עכשיו רק צריכה בני יהודה לשחררו מאום אל פאחם, שלא ממש רוצה לשחרר את כהן. למרות סירובה של ההנהלה לשחררו, הגיע הבוקר החלוץ לאימון בני יהודה, ואף נטל בו חלק.

בפגישה שנערכה הערב בין הצדדים לא הושגה התקדמות לגבי שחרורו. הפגישה בין עאדל אגברייה מאום אל פאחם למשה דמאיו, מנכ"ל הזהובים, לא הולידה תוצאות, ובשלב הזה נראה כי המו"מ תקוע. עם זאת, בשכונה מקווים כי מחר יהיו התפתחויות חיוביות בנושא. דמאיו עצמו אמר על כך: "זה פשוט לא יאומן, הכל הולך קשה בחלון ההעברות הזה. אנחנו חסרי מזל ונצטרך לבטוח באלוהים ולקוות לטוב".

כהן אמר אחרי האימון מוקדם יותר: "אני בהחלט מבין את הנהלת אום אל פאחם, אני מקווה שבסוף הם ייתנו לי ללכת. בני יהודה רוצה שאעזור לה להישאר בליגה, ואני מקווה שבסוף הכל יסתדר". בשכונה מחכים לאור ירוק מהנהלת אום אל פאחם בכדי להעביר בבקרה את חוזהו של כהן שכבר סגר את כל תנאיו. לבני יהודה אין יותר מדי זמן כדי לשכנע אנשי אום אל פאחם, שכן ביום חמישי נסגר חלון ההעברות. בשלב זה, יו"ר אום אל פאחם לא מוכן לשחרר אותו בשום פנים ואופן, ואף אמר שרפי לא ישוחרר בעד שום סכום. בהמשך היום, כשהבין כהן כי אום אל פאחם שלחה מכתב באמצעות עורך דין להנהלת בני יהודה, הוא אף החריף את תגובתו והוסיף: "אם לא ישחררו אותי לבני יהודה, אפרוש מכדורגל. כנראה שעושים לי דווקא. אתמול אפילו המאמן כבר הסכים לשחרר אותי, חבל שזה המצב".

יו"ר הפועל אום אל פאחם, עאדל אגבריה, הגיב לאיומי הפרישה של שכהן ואמר לוואלה! ספורט: "אין שופטים אדם בשעת צערו. אני עומד על כך שרפי לא ישוחרר, ומצפה ממנו שיכבד את החוזה כפי שאנחנו כיבדנו אותו. אני מאוד אוהב את בני יהודה, אוהב את דמאיו ומגן, אנשים נפלאים ואני רוצה שיאהבו אותי באותו מטבע. לרפי אין שום סעיף של שחרור לליגת העל בחוזה, משום שהוא לא חלם בחלומות הוורודים שלו שירצו אותו חזרה בליגת העל".

אגבריה הוסיף: "רפי יודע שרק בזכות סוללת הכוכבים שהעמדתי בקבוצה הוא עושה את הקאמבק, אחרי שהוא כבר מספר שנים בליגות הנמוכות. זה כבוד גדול לי, למאמן הקבוצה וגם למועדון שלנו שקבוצות בליגת העל רוצות שחקנים מהפועל אום אל פאחם, וזה ממלא אותי בכוח ואנרגית להמשיך הלאה באותה הדרך שהתחלתי. אני יכול לקחת את הקרדיט לעצמי על חזרתו של רפי לכושר משחק. אם היה מדובר בילד בן 22-23 שמקבל הזמנה ראשונה מליגת העל, הייתי לוקח אותו ביד וסוחב אותו לשם בעצמי, אבל רפי כבר שיחק בליגת העל והיה שם הרבה שנים. רפי אמור להישאר כאן ולעזור לנו לעלות ליגה ולהגשים חלום אחרי 40 שנה בכדורגל. אני רוצה לחזק את הקבוצה ולא להחליש אותה".

על יחסיו עם הנהלת בני יהודה אמר אגבריה: "שוחחתי עם משה דמאיו, המנכ"ל של בני יהודה. הוא איש נפלא, והלוואי ויהיו עוד הרבה כמוהו בכדורגל שלנו שדואגים לקבוצה שלהם כמוהו, אבל נקלענו שנינו לסיטואציה לא נוחה עבורנו, מצב שהוא מורכב לשני הצדדים וקבענו שנדבר שוב הערב. אני אומר לך חד משמעית, אין מצב שרפי כהן ישוחרר מאום אל פאחם".

החלוץ בן ה-33 שיחק בעבר בעירוני ראשון לציון ובמכבי חיפה, בה כבש 18 שערים בעונת 1999/00, הראשונה שלו בקבוצה. הוא זכה להבקיע גם באולד טראפורד, בתבוסה 5:2 למנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות בעונת 2002/03.

המום החזיר את מטומו הביתה

הבלם הקמרוני לוסיאן מטומו שוחרר הערב מבני יהודה, לאחר שהבדיקות הרפואיות מצאו כי הוא לוקה ממום בלב. בבדיקה התגלה כי ישנה בעיה באחד השסתומים בגופו, וכמובן שההתאחדות לא אישרה את רישומו. הזהובים, שכבר הגיעו לסיכום עם השחקן ועם סוכנו, נאלצו לשחררו.

כידוע, באחת הבדיקות שנערכו לבלם מוקדם יותר התגלו בעיות, ולכן הוא עבר בדיקה קרדיולוגית נוספת, על מנת לוודא עד תום את מצבו הרפואי. אמש החליט המאמן אלי כהן כי הוא מעוניין בבלם עד לתום העונה.

בשבת יחסר המאמן אלי כהן את אימורו לוקמן המוצהב ואת לירוי צעירי המורחק. מי שצפוי למלא את מקומם בקישור האחורי יהיה ככל הנראה יאיר אזולאי, שתופקד בעמדה זו במהלך משחק האימון. הבלם, שספג מכה במשחק בשבת, עשה היום צילום ובו אובחן סדק קל בצלעות. למרות זאת, שותף היום במשחק האימון וצפוי להיות כשיר גם בשבת.

עדכון ראשון: 15:45, 29/01/08
עדכון אחרון: 23:00, 30/01/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully