וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודי חדד קיבל תעודת זהות ישראלית

29.1.2008 / 13:12

קשרה של מכבי תל אביב יוכל לפנות משבצת של זר, לאחר שיירשם כישראלי. חדד: "אני שמח. זה טוב כי אני גם רוצה לשחק בנבחרת ישראל"

רודי חדד, קשרה של מכבי תל אביב, קיבל היום (שלישי) תעודת זהות ישראלית. הקשר הצרפתי-יהודי, שהגיע העונה מפריס סן ז'רמן לקרית שלום, נרשם בהתאחדות כשחקן ישראלי.

חדד שיחק בצעירותו באקדמיית הכדורגל הצרפתית היוקרתית, 'קלייר-פונטן', לאחר מכן עבר לשחק בקבוצת הנוער של פריז סן-ז'רמן. הוא אף שיחק במדי הקבוצה הבוגרת של סן-ז'רמן ובוולנסיין, בטרם הגיע לתל אביב.

"אני שמח. זה דבר טוב לי ולמכבי תל אביב", אמר רודי חדד לאתר הרשמי של הקבוצה. "עבורי זה טוב כי אני יהודי. בנוסף רציתי לקבל דרכון ישראלי כי אני רוצה גם לשחק במדי נבחרת ישראל".

כעת, משיירשם חדד כשחקן ישראלי ולא יתפוס עוד משבצת של זר, תעשה הקבוצה מאמצים לנסות להחתים חלוץ זר עד תום חלון ההעברות שמסתיים השבוע. גורם בכיר במועדון אמר אמש (שני): "לא נשקוט עד תום מועד ההעברות. הכוונה היא לצרף חלוץ זר למרות שעד כה שום מועמד לא הגיע לכדי משא ומתן. יש מספר מועמדים על הפרק".

היום קיבלו שחקני הקבוצה יום חופשי. מחר יחזרו לאימונים, וימשיכו בהכנות לקראת משחקם בבלומפילד נגד האלופה והמוליכה, בית"ר ירושלים, ביום ראשון. הערב אמורים לנחות בארץ שני הזרים החדשים של מכבי, ג'ונתן אסוס וג'ו ביזארה, שנמצאים בתוכניותיו של המאמן ניר לוין למשחק. חוזהו של ביזארה עבר היום בבקרה התקציבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully