וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסוס: "אגיע למכבי ת"א במוטיבציה גבוהה"

28.1.2008 / 19:03

היהודי צרפתי ג’ונתן אסוס, שנרכש ע”י הצהובים, חפץ להגיע. אופציית פילהאבר ירדה. חדד קיבל תעודת זהות ישראלית. בכיר בקבוצה: ”ננסה להחתים חלוץ זר”

מכבי תל אביב השלימה הערב (שני) את רכישתו של ג'ונתן אסוס, הקשר היהודי צרפתי של קבוצת ריים מהליגה השנייה בצרפת. העסקה התבצעה לאחר שהמנג'ר של מכבי תל אביב, אבי נמני, התרשם מהשחקן שהצטיין בניצחון של קבוצתו מול ניור. השחקן הומלץ לקבוצה על ידי לואיס פרננדז.

אסוס, המסוגל לשחק במספר תפקידים בקישור, כבר היה מועמד להגיע למכבי תל אביב בתקופת הרציקוביץ', אולם המהלך לא הבשיל בשל חוסר יכולת תקציבית. הצרפתי, שאמור לנחות בארץ במהלך היומיים הקרובים, כבר הגיע היום לנציגות הסוכנות היהודית בפריס ומילא את הטפסים לצורך קבלת אזרחות ישראלית.

רודי חדד, קשרה הצרפתי של הקבוצה, קיבל תעודת זהות ישראלית. כעת, לאחר שהתפנתה תקן משבצת של שחקן זר עושה הנהלת הקבוצה מאמצים להחתים חלוץ זר נוסף עד תום מועד ההעברות שמסתיים השבוע. גורם בכיר במועדון אמר הערב: "אנחנו לא נשקוט עד תום מועד ההעברות. הכוונה היא לצרף חלוץ זר למרות שעד כה שום מועמד לא הגיע לכדי משא ומתן. יש מספר מועמדים על הפרק. למרות הזמן הקצר שנותר, נעשה כל מאמץ בשביל להנחית אחד מהם בארץ". במקביל עידכן אותו גורם בכיר כי בתוך יומיים צפוי מועדון הכדורגל של מכבי לסיים באופן רשמי את כל תהליך העברת הקבוצה מול מוסדות ההתאחדות לכדורגל והבקרה התקציבית.

במקביל להחתמת אסוס, ירדה אופציית בני פילהאבר מהפרק. בקבוצה כבר סיכמו עם דרבי קאונטי את התנאים הכספיים בסך 600,000 יורו ועם פילהאבר את שכרו בסך 200,000 דולר. אולם לאחר שהתייעץ עם אביו השחקן, החליט ברגע האחרון כי הוא מעוניין להמשיך ולנסות את מזלו בפרמיירליג.

יוסי שבחון, קשרה של מכבי תל אביב, יחמיץ בוודאות את משחק הליגה הבא שלה מול בית"ר ירושלים, ביום ראשון הקרוב. שבחון נפצע אתמול במשחק ההפסד 1:0 למכבי נתניה ובבדיקת אולטרסאונד שעבר היום, התברר כי הוא סובל מקרע חלקי בשריר המפשעה. שבחון נצטווה לנוח לתקופה של שבועיים עד שלושה, ויתכן שיחמיץ גם את משחק הליגה מול בני יהודה.

המאמן ניר לוין כינס הבוקר אסיפה קבוצתית בה אמר לשחקנים כי למרות ההפסד בנתניה, הוא היה מרוצה ממשחק ההקרבה והלחימה שלהם.

אסוס אמר לכתב הארץ, דוד מרואני: "מגיע למכבי תל אביב במוטיבציה גבוהה ואעשה הכל למען הצלחת הקבוצה. כבר בתחילת העונה רציתי לבוא אבל המשא ומתן התפוצץ".

עדכון ראשון: 28.1 17:10
עדכון אחרון: 28.1 19:03

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully