וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאסום ואוחיון סיכמו באשדוד

27.1.2008 / 14:02

קשרה של הפועל פתח תקוה לשעבר כבר ערך אימון בכורה בקבוצה. משה אוחיון חוזר מווינטרטור השוויצרית. בן ישי עזב ללוד

קשר הפועל פתח תקוה אחמד קאסום סיכם היום (ראשון) את תנאיו במ.ס אשדוד ואף ערך היום אימון ראשון עימה. הקשר, שמחצית מכרטיס השחקן שלו שייך לאשדוד והיה גם מועמד לבני סכנין, יעבור ככל הנראה השבוע בבקרה התקציבית.

הקבוצה מעיר הנמל סגרה בהמשך היום עם קשרה לשעבר, משה אוחיון, ששיחק בעונה וחצי האחרונות בווינטרטור מהליגה השוויצרית השניה. המגעים עם אוחיון התמשכו מספר ימים וכעת בקבוצה מאמינים שמדובר בתוספת כוח משמעותית למאבקי התחתית.

פנייה נעשתה גם לשמואל קוזקין, מגן בית"ר ירושלים. בקבוצה מקווים שבעקבות היחסים הטובים השוררים בין שני המועדונים, באלופה יסכימו לשחרר את המגן.

מי שיעזוב הוא השוער המחליף, יניב בן ישי, שעבר לבני לוד. השוער התאכזב מכך שהפסיד בקרב על אפודת השוער הראשון, יוסי שקל, לאחר שסמי אג'יי נעדר עקב אליפות אפריקה וביקש לעזוב כבר לפני מספר שבועות. עד שאג'יי ישוב מהאליפות ימלא את השורות, שוער קבוצת הנוער.


באשדוד קיבלו באכזבה רבה את ההפסד אמש לבני יהודה. המאמן אלון חזן הדגיש שוב כי אין בכוונתו להתפטר והוא יעזוב את הקבוצה רק אם יתבקש לעשות כך על ידי הבעלים. שחקן בקבוצה אמר: "זה פשוט לא יאומן שלא ניצחנו. ביתרון של 1:2 בני יהודה פשוט נתנה לנו את המשחק, במיוחד אחרי שהורחק להם שחקן. לא יאומן שלא ניצלנו את האפשרות להגדיל את התוצאה וכמאמר הקלישאה הוותיקה: 'כשלא מבקיעים -סופגים'. הסתבכנו קשות, אבל יש עוד הרבה משחקים עד סוף העונה. ננסה לתקן כבר במשחק הקרוב מול הפועל תל אביב ביום שבת".

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully