וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיימוביץ': "וירד האל ממרום וישחק במקומנו על המגרש"

27.1.2008 / 12:17

בלם בני יהודה זאב חיימוביץ' נעזר בשפה ציורית כדי לתאר את ה-2:3 הדרמטי על אשדוד. סדריק ברדון קצר מחמאות רבות. ביטון: "הוא פנטסטי"

הבלם הקמרוני לוסיאן מטומו, שנחת אמש (שבת) בישראל, יערוך היום את אימון הבכורה שלו בבני יהודה. למטומו, שחקנה של סאות'המפטון, 29 הופעות במדי נבחרת קמרון. הוא שיחק בעבר גם במנצ'סטר סיטי, קייזרסלאוטרן, לוצרן ואף שיתף פעולה עם סדריק ברדון במדי סט. אטיין הצרפתית. אם יעבור מטומו את הבדיקות הרפואיות ויימצא כשיר הוא צפוי לחתום בשכונה עד סוף העונה. משחק האימון שתוכנן נגד דינמו קייב בוטל. בקבוצה מחפשים יריבה ישראלית חלופית.

כהן נמצא בבעיה לא קטנה, לקראת משחק החוץ הקרוב של הזהובים בפתח תקווה, כשיחסר את הקשר אימורו לוקמן, שייעדר עקב צבירת כרטיסים צהובים וכן את לירוי צעירי, שהורחק מול מ.ס אשדוד.

"וירד האל ממרום וישחק במקומנו על המגרש". כך סיכם בקצרה בלם בני יהודה זאב חיימוביץ' את אירועי משחק הניצחון הדרמטי של הזהובים 2:3 על מ.ס אשדוד והיטיב לבטא את התחושות בקרב השחקנים וחברי ההנהלה בתום המשחק. חניכיו של המאמן אלי כהן נחלצו ממצב קשה, אחרי פיגור 2:1 והרחקתו של לירוי צעירי. כאשר נראה היה כי הזהובים בדרך להפסד נוסף, הגיע צמד שערים (סדריק ברדון ומשה ביטון) שהביאו שלוש נקודות ראשונות לשכונה זה 12 משחקים.

חיימוביץ' התייחס למהפך שביצעה קבוצתו ואמר: "פעם ראשונה שהצלחנו העונה לחזור מפיגור. אני שמח שזה הגיע במשחק הכי חשוב שלנו. אומרים שדברים נקבעים מלמעלה לפעמים ואני אישית מאמין בזה בצורה הכי חזקה. אני עדיין לא מאמין שניצחנו. אני הכי מאושר בעולם. עכשיו רק הדבקנו את הפער. הכי חשוב עכשיו זה להמשיך ולקחת נקודות כי זו רק תחילת הדרך. למרות שלא שיחקנו טוב, לקחנו שלוש נקודות וזה מה שחשוב במשחקים כאלה. אני מקווה שנצא לדרך חדשה ונטפס מעלה".

שחקן הרכש סדריק ברדון שיחק נפלא, הנהיג את הקישור ואף כבש צמד. גם חיימוביץ' יודע מי האחראי הראשי לניצחון: "כנראה שזה מה שהיה חסר לבני יהודה. במקרים כאלה, כל המרבה במילים גורע. שחקן שרק הגיע ונתן שני שערים, אני מוריד את הכובע בפניו".

ביטון: "ברדון שחקן פנטסטי"

"הניצחון היום הוא ניצחון של לב גדול ונשמה", אמר בתום המשחק אלי כהן. "למרות ההרחקה, ידענו לחזור מפיגור. הייתה לנו מכה מורלית מאוד גדולה. במחצית אמרתי לשחקנים שזה אולי 45 הדקות האחרונות שלהם להציל את העונה. יצאנו לדרך חדשה והיה לנו הרבה מזל. יש כאן הרבה שחקנים עם חוסר ביטחון. קיבלנו שערים שאפילו קבוצות בליגה השלישית לא מקבלות. הקהל קצת מלחיץ את השחקנים, אני מבקש מהקהל הרבה אורך רוח ולעודד גם בשעות הקשות".

בהנהלת המועדון, הביעו סיפוק גדול, מהעובדה שהחלוץ משה ביטון חזר לכבוש. בקבוצה מעריכים מאוד את יכולתו של ביטון ומקווים ששער הנצחון שכבש יחזיר לו את הבטחון, לקראת המשך המאבקים בתחתית.

אמש בתום המשחק אמר ביטון: "הראנו לב גדול, כל הכבוד לכל השחקנים. הרבה זמן לא כבשתי, כמובן שזה כיף גדול לחזור לכבוש. ברדון שחקן פנטסטי, הוא מסדר לנו את המשחק, היה חסר לנו שחקן כזה, זה עוזר לי ועוזר לקבוצה, אני שמח שהוא הגיע בזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully