וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוסיאן מטומו נחת למבחנים בבני יהודה

26.1.2008 / 17:14

הבלם הקמרוני שמשחק בסאות'המפטון ייבחן אצל אלי כהן, ועם הגעתו ארצה אמר: "אני שמח מאוד להיות פה". גונזאלבש ימשיך להיבחן בקבוצה

בני יהודה ממשיכה להתחזק בנסיונותיה לשרוד את העונה בליגת העל, והיום (שבת) נחת בארץ הבלם הקמרוני לוסיאן מטומו למבחנים. הקמרוני, שחקנה של סאות'המפטון האנגלית, הגיע לארץ למספר ימים להתרשמות, ובמידה וירשים את המאמן אלי כהן, הוא יוחתם במדי בני יהודה עוד השבוע.

מטומו בן ה-30 שיחק גם בנבחרת קמרון, ועם נחיתתו אמר: "אני שמח מאוד להיות פה, ואני מקווה שהכל יילך בסדר". מטומו אמור להיות כבר הערב במשחק הקבוצה בבלומפילד מול מ.ס. אשדוד. מטומו היה שותף למשחקי הנבחרת שלו במונדיאל 2002 ובאליפות אפריקה 2004, ושיחק בין השאר בסט. אטיין, מנצ'סטר סיטי, קייזרסלאוטרן, ארצ'ייספור ולוצרן.

בסך הכל ערך מטומו 29 הופעות בנבחרת הלאומית (בשבע שנים) ואף הבקיע שער אחד. ב-25 בספטמבר חתם מטומו על חוזה קצר טווך בסאות'המפטון עד תום העונה, אך בשל הקושי שלו להשתלב ב-11 של הקבוצה האנגלית, סאות'המפטון הודיעה לו כי הוא משוחרר. אגב, מטומו כבר סיכם את תנאיו בתחילת העונה בקרית שמונה, אך בקבוצה החליטו לוותר עליו, שכן גילו כי הוא נמצא בכושר גופני ירוד.

במקביל ימשיך להיבחן בקבוצה גם הבלם הברזילאי, ווסקלי גונזאלבש. אלי כהן אמור להכריע מי מבין שניהם יוחתם בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully