וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה ניצחה 2:3 את מ.ס אשדוד

26.1.2008 / 21:32

סדריק ברדון כבש צמד ב-2:3 של בני יהודה על אשדוד, שכלל שני מהפכים. הזהובים החליפו מקומות עם הצוללת של חזן, שאמר: "לא מתפטר"

בדרך כלל קרבות תחתית לא משופעים בשערים. המאמנים מעלים מערכים זהירים, השחקנים חוששים ומסתגרים. הכול במטרה לא לספוג שער. להבקיע? אלוהים גדול. אלא שהערב (שבת) המשחק בין בני יהודה למ.ס אשדוד, ניפק לנו דרמה גדולה, שכללה חמישה שערים, שני מהפכים ואדום אחד. בסיום ניצחו הזהובים 2:3 בבלומפילד, במסגרת המחזור ה-17 של ליגת העל.

בני יהודה הפסידה עשרה משחקים ברצף. למרות כל הבעיות, המאמן אלי כהן, ביחד עם ההנהלה לא התייאשו. הם הנחיתו שחקנים, בחנו והחתימו קאליבר צרפתי העונה לשם, סדריק ברדון. בשבוע שעבר הם יצאו למשחק חוץ נגד בני סכנין וסיימו בתיקו. נקודה ראשונה אחרי עשרה משחקים מיותמים. הערב הם פגשו את הקבוצה של אלון חזן, שגם היא יודעת הרבה מרור העונה. תשעה משחקים לא הצליחה הקבוצה מעיר הנמל לטעום טעמו של ניצחון.

השער המוקדם של ברדון בדקה השביעית לזהובים טרף את כל הקלפים. אשדוד יצאה קדימה והחלה לתקוף. היא באה על שכרה עם שני שערים מהירים. אחד של החלוץ החדש, הבולגרי דימיטאר מקרייב, בדקה ה-33. עידן שריקי הבקיע עשה מהפך בדקה ה-36. בדקה ה-57 חרב עולמם של אוהדי בני יהודה עליהם. לירוי צעירי קיבל צהוב שני. אבל דווקא מהבור הענק הצליחו הזהובים, עם המון תעוזה והקרבה לצאת. ברדון (68) ומשה ביטון (71) כבשו ועשו מהפך שני.

מלבד ברדון, גם החלוץ הבולגרי דימיטאר מקרייב הראה הרבה יעילות ותבונה במשחקו. הבולגרי הובא לאשדוד בעלות של כשישה מיליון שקלים חדשים. השאלה המתבקשת היא למה רק כאשר נקלעו הקבוצות לעסק הביש, אז הן החלו לפתוח את הכיס ולהשקיע. להבא, עדיף לעשות את זה בתחילת העונה ולא להיקלע למאבקי התחתית הלא נעימים.

מהלך המשחק

דקה 7 - גול! שער נהדר של קשר הרכש סדריק ברדון. אסי בלדוט שלח את משה ביטון. החלוץ בישל מצוין לברדון, שבא מאחור ושלח פצצה מהאוויר, מתחת למשקוף של שקל. 0:1 לבני יהודה.

דקה 22 - אשדוד כמעט הצליחה להשוות. החלוץ עידן שריקי בעט מ-18 מטרים. הכדור חמק ליד הקורה של ניל אברבנל.

דקה 24 - עוד הזדמנות טובה לאשדוד. ז'אן ז'אק גוסו גוסו פרץ לתוך הרחבה והעביר רוחב. שריקי בעט מצוין מעשרה מטרים, אבל ניל אברבנל התעופף טוב וקלט.

דקה 27 - משה ביטון גנב כדור מהגנת אשדוד, עקף את הבלם ודראן, חדר לרחבה ובעט מכ-14 מטרים. יוסי שקל ניפק הצלה.

דקה 33 - גול! דוד רביבו מסר שטוח. דימיטאר מקרייב, החלוץ הבולגרי החדש של הקבוצה, שלח פנימה. שוויון 1:1.

דקה 36 - גול! דוד רביבו הרים כדור, עידן שריקי נגח פנימה משבעה מטרים. מהפך גדול. 1:2 למ.ס אשדוד.

דקה 57 - אדום! לירוי צעירי איבד כדור לחלוץ הבולגרי מקרייב ומשך בחולצתו. לשופט משה בוחבוט לא נותר אלא לשלוף את הצהוב השני לצעירי הצעיר. בני יהודה בעשרה שחקנים.

דקה 68 - גול! דווקא כשהכול נראה קורס אצל הזהובים, הגיע שער השוויון של סדריק ברדון, שגם כבש את הראשון, אחרי בישול של סאלם אבו סיאם. 2:2.

דקה 71 - גול! בני יהודה באקסטזה. למרות שהם בעשרה שחקנים, הצליחו חניכיו של אלי כהן לעשות מהפך שני במשחק ולעלות ליתרון. כדור חופשי לבני יהודה. עוז ראלי העלה כדור. משה ביטון שם רגל והכדור טס פנימה. 2:3 לבני יהודה.

דקה 90 +1 - שי הולצמן היה קרוב מאוד להשוות במשחק הדרמטי. ניסיון הנגיחה שלו רק פגש את הקורה.

הרכב בני יהודה: ניל אברבנל, הרוויה קובאצ'ביץ', יאיר אזולאי, זאב חיימוביץ', סאלם אבו סיאם, אימורו לוקמן, לירוי צעירי (הורחק, 57), אלי אברבנל (עוז ראלי, 59), סדריק ברדון (סלבר הודז'יץ', 76), אסי בלדוט, משה ביטון.

הרכב מ.ס אשדוד: יוסי שקל, רחמים צ'קול (שי הולצמן, 74), ודראן יישה, כריסטיאן גונזאלס, אדיר טובול, יוסי אופיר (ניר נחום, 74), קובי דג'אני, ז'אן ז'אק גוסו גוסו, דוד רביבו, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

אלי כהן: "ניצחון של לב ונשמה"

"הניצחון היום הוא ניצחון של לב גדול ונשמה", אמר בתום המשחק מאמן בני יהודה אלי כהן. "למרות ההרחקה, ידענו לחזור מפיגור. הייתה לנו מכה מורלית מאוד גדולה. במחצית אמרתי לשחקנים שזה אולי 45 הדקות האחרונות שלהם להציל את העונה. יצאנו לדרך חדשה והיה לנו הרבה מזל. יש כאן הרבה שחקנים עם חוסר ביטחון. קיבלנו שערים שאפילו קבוצות בליגה השלישית לא מקבלות. הקהל קצת מלחיץ את השחקנים, אני מבקש מהקהל הרבה אורך רוח ולעודד גם בשעות הקשות".

על סדריק בארדון אמר כהן: "הוא הבקיע שני שערים יפים, אבל זה עדיין לא מספיק כי הקישור לא תמך והיה לנו מזל גדול".

אסי בלדוט: "אני כל כך הרבה שנים בבני יהודה ואני לא זוכר משחק כזה. עשרה שחקנים ובפיגור נתנו מעצמנו את כל הלב, במיוחד אחרי ההרחקה. אני מקווה שנצא לדרך חדשה ולא נחזור אחורה. במחצית אלי אמר לנו ששום דבר עוד לא גמור, ושאנחנו יכולים לחזור, וכשכנראה יש אמונה ויש רצון אפשר לעשות הכל".

"אני לא מתפטר, אלא רק אם הבעלים יחליטו כך". אמר אלון חזן. "טובת הקבוצה לנגד עיני. הייתי מרוצה מאיך שהשחקנים שיחקו וזה מתסכל אותי כשאנחנו מפסידים במשחק הזה עם היכולת שהצגנו. שלטנו ללא עוררין במגרש. אין לי תירוץ לדקה שבה ספגנו שני שערים. הייתה לנו אפשרות להכריע את המשחק, אבל לא הצלחנו. אולי שאננות שלנו וקבלת החלטות שגויה גרמה לנו לקבל שני שערים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully