וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה-מכבי ת"א: הזדמנות לחזור לסגנות

עם קאביירו אבל בלי קיויו, היהלומים רוצים לנצח את הצהובים (ראשון, 20:50). מרטינוביץ' ישוחרר או יוקפא בעקבות החתמת בזירה

מכבי תל אביב סיימה את הכנותיה לקראת משחק הליגה נגד מכבי נתניה (20:50, ערוץ 10). הצהובים ערכו אתמול (שבת), את האימון המסכם. הבלם מילאן מרטינוביץ' פצוע ולא יהיה כשיר. על פי ההרכב שתירגל המאמן ניר לוין, נראה כי משה מישאלוב יפתח בעמדת הבלם האחורי במקומו של מרטינוביץ', כאשר שירן ייני יחליף את דן רומן בקישור האחורי. שאר ההרכב יהיה זהה לזה שפתח בשבוע שעבר מול קרית שמונה. אגב מרטינוביץ', הבלם אמור ישוחרר או יוקפא, בעקבות הבאתו של הבלם ג'ו ביזרה.

ביזרה, שחתם בקבוצה עד תום העונה, חזר לאיטליה. הבלם האורוגוואי יסדיר מספר עניינים בארץ המגף, כשלאחר מכן ישוב לישראל. ביזרה עשוי לערוך את הבכורה שלו במחזור הבא מול האלופה, בית"ר ירושלים. לגבי ג'ונתן אסוס, הג'נרל מנג'ר אבי נימני התרשם מאוד ממשחקו של הקשר ומכבי תיכנס למשא ומתן עם קבוצת ריימס בכדי להחתימו.

בתום האימון אמר לוין לוואלה! ספורט: "מכבי נתניה ומכבי תל אביב סוחבות מסורת של מאבקים, במשחקי הליגה ובגביע המדינה. נתניה היא קבוצה מאומנת וטובה. קבוצה חזקה, בייחוד, בקופסא. אנחנו רואים במשחק הזה אתגר וזה חשוב מאוד מבחינתנו מבחינת הניקוד בטבלה, אבל זה גם משחק, מול יריבה עיקשת ומסורתית של הקבוצה.

"מכבי תל אביב תמיד נמצאת בלחץ מסוים. גם כשהקבוצה בצמרת ומשחקת רגוע, אין דבר כזה שבמכבי אין דרישה לניצחונות והישגים. זה לגיטימי וכך זה צריך להיות. צריך לדעת לשים את הגורמים המפריעים בצד ולהביא את האיכויות שלנו כקבוצה לידי ביטוי במשחק וזה תפקיד של כל המערכת".

לגבי הרכש הוסיף המאמן: "הקבוצה צריכה להתחזק ואנחנו עובדים על זה. התחזקנו בבלם ג'ו ביזרה האורוגוואי ונתחזק בעוד שחקנים עד תום מועד ההעברות. יחד עם זאת, הקבוצה צריכה להתחזק גם באופן אישי, כל שחקן צריך לשחק טוב יותר".

הקשר יוסי שבחון אמר לוואלה! ספורט: "המשחק הקודם מול נתניה היה בתוך תקופה רעה מאוד של הקבוצה, ההפסד היה די כואב, עברנו הרבה הרבה דברים מאז, גם במגרש וגם מחוצה לו, עכשיו זו תקופה אחרת מבחינתנו ואנחנו נערכים בהתאם. נתניה קבוצה מעולה, יהיה משחק מעניין אני בטוח. אנחנו כרגע במאבקי תחתית וכל משחק הוא מבחן בפני עצמו, לנו ולמועדון".

שבחון גם התייחס לשחקני הרכש הצפויים להגיע: "זה נותן תחרות בריאה על ההרכב, שזה משהו מאוד טוב, וחשוב לקבוצת כדורגל. זה גם נותן בטחון כשחקנים טובים מגיעים לקבוצה שלך ויש בזה רק יתרונות. אני בטוח שאלה שיגיעו הם שחקנים טובים ואני מקווה שהם ישתלבו כמה שיותר מהר כי אנחנו צריכים אותם. חשוב שאם שחקן נעדר מסיבה כזו או אחרת, המחליף שלו יהיה מחובר לקבוצה מקצועית וחברתית".

לגבי משחק ההגנה של הקבוצה מוסיף הקשר: "כל משחק ההגנה שלנו הוא פחות טוב, אי אפשר להאשים שחקן זה או אחר. אנחנו חייבים לשפר את משחק ההגנה וזה כולל גם אותי ואת שחקני ההתקפה שמשחקים, לאו דווקא את רביעיית ההגנה. אם נהיה ביחד, נגן ביחד ונתקיף ביחד, נצא מהמשחק מרוצים".

אתמול חל יום השנה השישי להתמוטטותו של מני לוי . בארגון "השחקן ה-12" ציינו כי לאור העובדה שהמשחק הקרוב לתאריך הוא משחק חוץ בנתניה, הוחלט לדחות את יום ציון השנה לשבוע הבא, למשחק מול בית"ר ירושלים. "אנו עושים זאת מתוך מחשבה שבבלומפילד, במשחק גדול מול אותה בית"ר, יהיה ראוי יותר ומכובד יותר לציין יום זה", נמסר מארגון האוהדים, שהחל מהדקה ה-9 ישירו שירים ויניפו דגלים.

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, משה מישאלוב, ליאור ז'אן, אורי שטרית, רביד גזל, שירן ייני, רודי חדד, יוסי שבחון, יניב עזרן, יאניק קאמאנן.

הופעת בכורה לחורחה קאביירו

מכבי נתניה השלימה אתמול אחר הצהריים את הכנותיה לקראת המשחק החשוב בבית מול מכבי תל אביב. בנתניה מייחסים חשיבות עליונה למשחק, שיפתח סדרת משחקים קשה שמצפים לה בשבועיים הקרובים מול מכבי חיפה ובית"ר ירושלים. עבור נתניה שצירפה השבוע שלושה שחקנים מהרמות הגבוהות זוהי הצהרת כוונות, ובצוות המקצועי מדברים רק על ניצחון מחר.

עטר ערך לאחר האימון המסכם את האסיפה הטקטית המסורתית, שבמהלכה הוקרנו קטעי המשחק של מכבי תל אביב ממשחקה בשבוע שעבר, ובין היתר אמר עטר לשחקנים: "קחו בחשבון שמכבי תל אביב תבוא מחר להילחם בכוח ולנסות ולהפתיע אותנו במתפרצות. אנחנו חייבים לשחק חכם ולהיות נחושים, להסתכל על עצמנו כדי לשמור על המומנטום הטוב שבו אנחנו מצויים בשבועות האחרונים".

הערב אמור לערוך את הופעת הבכורה שלו הקשר הקולומביאני, חורחה לופז קאביירו, וזה עשוי לבוא על חשבונם של יחיאל צגאי או טל מעבי, שהיו בין המצטיינים של מכבי נתניה בשבועות האחרונים, כשהנטייה של עטר היא לוותר על מעבי בסופו של דבר. פרנסיס קיויו, החלוץ הניגרי, לא יכול ליטול חלק במשחק מכיוון ששחרורו הבינלאומי לא הגיע.

תיירי טזמאטה, החלוץ הקמרוני שסיכם את תנאיו ביום חמישי בלילה בקבוצה, צפוי לנחות בתחילת השבוע, כשהמטרה של נתניה היא להציבו בהרכב כבר מול מכבי חיפה בשבוע הבא. לירן שטראובר, שהיה פצוע בימים האחרונים בכף הרגל יעמוד בשערה של מכבי נתניה. שטראובר התייחס לפציעתו ולמשחק, ואמר: "אני לא מפסיד אף משחק, קל וחומר את המשחק מול מכבי תל אביב. צריך לקרות לי משהו חריג ויוצא דופן על מנת שאני אחמיץ את המשחק. אין לי שום כוונה לדבר על היריבה, אני רק מסתכל עלינו, אנחנו נבוא למשחק על מנת לנצח לעיני איצטדיון מלא של הקהל שלנו".

קשר קבוצת הנוער של נתניה, גיל בלומשטיין, שהיה אמור לצאת ביום שישי בבוקר לפורטוגל ולהצטרף לבנפיקה ליסבון, הגיע לשדה התעופה בלוד והתבקש על ידי סוכנו לשוב לביתו, זאת לאחר שהתגלו בעיות בירוקרטיות בכרטיסו. השחקן נטל חלק במשחק ההפסד של קבוצתו לבית"ר ירושלים.

ההרכב המשוער: לירן שטראובר, אבי סטרול, לואיס מרין, דדי בן דיין, קלמי סבן, אלמוג כהן, חורחה לופז קבאיירו, יחיאל צגאי (טל מעבי), דלה ימפולסקי, איתי שכטר, אוקוצ'ה.

עדכון ראשון: 26.1.08, 22:08
עדכון אחרון: 27.1.08, 9:08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully