וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - אשדוד: כל הקלישאות נכונות

25.1.2008 / 17:01

"מלחמת קיום", "משחק על שש נקודות", "מדובר בצו 8 בשביל האוהדים". בשתי הקבוצות מתכוננים לקרב התחתית בבלומפילד

"ביום שבת זה המבחן האמיתי שלנו, של כל הקבוצה. אני חושב שזה משחק הכי חשוב שלנו העונה ואם נשחק כמו ששיחקנו בסכנין, נביא את הנקודות. במיוחד במשחק בית עם הקהל שלנו", כך אומר מגן בני יהודה סאלם אבו סיאם, לקראת המשחק הגורלי בו תארח מחר קבוצתו ( שבת, 19:30, בלומפילד) את מ.ס. אשדוד, במה שהוגדר על ידי קברניטיה כמשחק העונה בתחתית.

הזהובים ממוקמים במקום האחרון והצליחו לעצור בשבוע שעבר את רצף עשרת ההפסדים הרצופים, לאחר שסיימו בתיקו אפס את המשחק מול סכנין. שחקניו של המאמן אלי כהן נראו דרוכים מאוד השבוע במהלך האימונים, כאשר הם מבינים את חשיבותו של המשחק הגורלי מחר. באחד האימונים אף נשמע כהן צועק לעבר חניכיו: "בשבת זה משחק של מלחמת קיום". לפני האימון היום הקרין כהן לשחקניו סרט המתעד את סיפור חייו של לאנס ארמסטרונג, שרכב והגיע להישגים לאחר שהחלים ממחלת הסרטן. "אחרי סרט כזה, אין צורך אפילו להוסיף מילה", אמר אחד השחקנים.

המגן אבו סיאם, שכבר עבר בשנה שעברה סרט מלחמה דומה עם הזהובים, מוסיף: "חיפשנו הרבה זמן את הנקודה שתעצור את שרשרת ההפסדים, אני שמח שסוף סוף השגנו אותה דרך עבודה קשה בסכנין. אם לא נביא את הנקודות ביום שבת, אז אף אחד לא יזכור מה עשינו בשבוע שעבר. אני מאמין שנעשה את זה. זה משחק שבו המאמנים יודעים מה לעשות עם השחקנים, אם זה טקטיקה או משחק הגנה, אבל אנחנו מתכוננים למשחק הזה כמו לכל משחק. מדברים הרבה על מלחמה, לחימה, הרבה השקעה בשביל להביא את הנקודות, אבל נצטרך גם לדעת לתקוף, כי זה לא רק משחק של הגנות. כל הקבוצות מעלינו אוגרות נקודות ואנחנו חושבים שהגיע הזמן שנאסוף שלוש נקודות למרות שגם אשדוד רוצים את הנקודות כמונו".

אלי אברבנל, שסיים לרצות עונש הרחקה עקב צהובים, יחזור להרכב הפותח וייפתח על חשבונו של עוז ראלי בקישור הקידמי. הקרואטי הרוויה קובצ'ביץ' יתופקד שוב בעמדת המגן הימני, כאשר הצעיר לירוי צעירי, שהצטיין בשבוע שעבר, ימשיך לקבל אשראי ממאמנו בקישור האחורי, לצידו של אימורו לוקמן. אלי ביטון, שנפצע שוב בשריר הירך האחורי, נצטווה לנוח מספר ימים ולא יהיה בסגל למשחק מחר.

המאמן אלי כהן לא מסתנוור מהנקודה שהושגה ואומר: "אסור לנו לקפוץ עכשיו כמה מדרגות בבת אחת, אנחנו צריכים להמשיך בסבלנות. קודם כל להמשיך בעמידה נכונה על המגרש, לא לספוג שערים, כמו שקרה בעבר. להתחיל לחפש להבקיע שערים, כי יש לנו בעיה בחוד, וראינו כבר שינוי די רציני במשחק הקודם. הגענו להרבה מצבים, תקפנו ויזמנו. נצטרך להיות הרבה יותר חדים בחלק הקדמי ולהבקיע שערים, זה שם המשחק. אני בטוח שאם לא נספוג, אז גם הבקעת שער אחד תביא לנו שלוש נקודות. זה משחק על שש נקודות, זה יהיה קרב לא קל".

המאמן מתייחס לחוסר השקט שיש אצל יריבתו ואומר: "בכל קבוצת תחתית שנמצאת במצוקה יש דיבורים, יש רעשים ובעיות שצצות בכל רגע בגלל המצב הנתון. אותנו לא מעניינות הבעיות של אשדוד. אותנו מעניין להמשיך במומנטום של הצלחות ולהתקדם הלאה". לוואלה! ספורט נודע כי הקבוצה מנהלת מו"מ מתקדם עם בלם קמרוני, בעל שיעור קומה, שצפוי להגיע לארץ כבר ביום ראשון הקרוב.

גם בקרב אוהדי הקבוצה מורגשת תכונה מיוחדת לקראת המשחק מחר. ראשי האוהדים הבטיחו קרנבל כתום ביציעים, כאשר הם מתכננים להניף מספר שלטים גדולים וכן דגל ענק על כתוב "עוד לא אבדה תקוותנו". ראשי המועדון אמרו השבוע: "המשחק הזה הוא צו 8 לכל מי שהוא אוהד של בני יהודה. אנחנו צריכים כל אחד ואחד, כי זה משחק של עונה שלמה וחשוב לנו לקבל עידוד ותמיכה מהיציעים".

הרכב משוער: ניל אברבנל, הרוויה קובצ'ביץ', יאיר אזולאי, זאב חיימוביץ', סאלם אבו סיאם, אימורו לוקמן, לירוי צעירי, אלי אברבנל, סדריק ברדון, אסי בלדוט, משה ביטון

באשדוד מחפשים טיפה של שקט

שבוע סוער עבר על מ.ס. אשדוד וזאת עקב חוסר הוודאות לגבי מעמדו של המאמן אלון חזן בקבוצה. חזן ממשיך לקבל גיבוי מהבעלים ג'קי בן זקן שאף דחה פעמיים את בקשותיו של המאמן לסיים את תפקידו
ומחר הוא יעמוד על הקווים בבלומפילד בקרב התחתית הגורלי מול בני יהודה וינסה לזכות ב-3 נקודות אחרי 9 מחזורים ללא נצחון.

החלוץ עידן שריקי סיים לרצות עונש הרחקה וצפוי לחזור להרכב הפותח על חשבונו של הצעיר רחמים צ'קול שאיכזב מול בית"ר. הבלמים ודראן יישה וכריסטיאן גונזאלס יתופקדו במרכז ההגנה, כאשר בחוליית הקישור ימשיך חזן לשחק עם 3 קשרים אחוריים, קובי דג'אני, יוסי אופיר וז'אן ז'אק גוסו גוסו.
שי הולצמן החלים מהפציעה ברגלו והוא כשיר למשחק, אבל יפתח את המשחק על הספסל ונראה כי הבולגרי דימיטאר מקרייב ימשיך לקבל את חולצת ההרכב הראשון.

בתוך כך ממשיכים באשדוד לנסות ולחזק את הקבוצה. גורמים בהנהלת המועדון אמרו הבוקר כי מבחינת מצבת הזרים לא צפויים שינויים נוספים. יחד עם זאת ביום ראשון ינסו בקבוצה לסכם את הגעתו של הקשר אחמד קסום ובכך לחזק את החלק הקידמי. במקביל מתנהל מו"מ עם הנהלת בית"ר ירושלים על השאלתו של הבלם הצעיר שמואל קוזוקין. באשדוד מקווים כי לאור היחסים הטובים השוררים בין שני המועדונים, יסכים המאמן יצחק שום לשחרר את קוזוקין מהסגל וזאת עקב הישארותם של שחקני ההגנה, יואב זיו ותומר בן יוסף בקבוצה.

השוער יניב בן ישי, סגר את תנאיו בבני לוד מהליגה הלאומית וסיכם עם הנהלת אשדוד כי המעבר יתבצע רק ביום ראשון הקרוב אחרי המשחק מול בני יהודה. כפי שזה נראה כעת, יחזור השוער הגנאי סמי אג'יי לסגל הקבוצה עם תום אליפות אפריקה וימשיך באשדוד עד סוף העונה יחד עם שוער המשנה יוסי שקל.

הרכב משוער: יוסי שקל, מאור זוהר, ודראן יישה, כריסטיאן גונזאלס, אדיר טובול, יוסי אופיר, קובי דג'אני, ז'אן ז'אק גוסו גוסו, דוד רביבו, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully