וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין: "עכשיו מתחיל המאני טיים"

24.1.2008 / 23:18

יותם הלפרין קלע 24 בניצחון 76:91 של מכבי ת"א על מילאנו, אבל יודע שעכשיו מתחילה העבודה הקשה באמת. שרף: "גארסיה עורר את הקבוצה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

"לא עשינו ברבע הראשון את ההגנה שאנו מסוגלים"

זה לא היה פשוט כפי שבמכבי תל אביב רצו וחשבו, אבל הצהובים-כחולים רשמו הערב (חמישי) 76:91 חשוב על ארמאני מילאנו בהיכל ונצמדו לריטאס וילנה בראש בית ב' של היורוליג. צביקה שרף אמנם מוסיף עוד משחק לרצף הניצחונות מאז מונה למאמן הקבוצה, אבל גם הוא ללא ספק מודאג ממשחק ההגנה הירוד שהציגה מכבי במחצית הראשונה, שעזרה לאיטלקים לברוח ליתרון 13. "לא הצלחנו לספק ברבע הראשון את ההגנה שאנחנו מסוגלים וצריכים לתת", הודה שרף בסיום.

מילאנו נהנתה ממשחק מצויין של הכוכב הצעיר שלה, דנילו גאלינרי, ששוב עשה הרבה כאבי ראש לשומרים שהופקדו עליו וסיים עם 27 נקודות. בשורות המארחת בלט יותם הלפרין (24 נקודות), אך שרף שפע מחמאות דווקא לאלכס גארסיה, שאיפס את הידית עם 14 נקודות (5 מ-7 מהשדה), הוריד 4 ריבאונדים וחטף שני כדורים: "אלכס נתן היום משחק גדול, גם בהגנה וגם בהתקפה, שעורר את כל הקבוצה ומשך אותנו קדימה".

אחת הבשורות המשמחות עבור מכבי הייתה חזרתו לפעילות של ניקולה וויצ'יץ'. הקרואטי נתן משחק לא רע (10 נקודות ו-4 אסיסטים ב-18 דקות), שעודד בהחלט את מאמנו. "ניקולה התמודד טוב היום, גם עם ווטסון וגם עם ססאיי, וזה משמח אותנו מאוד. צריך לזכור שוויצ'יץ' עוד לא שיחק עם אף אחד מהגבוהים שלנו השנה ואנחנו עוד צריכים לעבוד על זה". וונטיגו קאמינגס, מנגד, חילק 10 אסיסטים, אך שוב מיעט לזרוק (4 נקודות) וכמעט ולא הורגש לפרקים ארוכים. על כך אמר שרף כי "מובן שאני רוצה שוונטיגו יאיים יותר על הסל, אבל כשהוא מוסר 10 אסיסטים, אותי זה מספק. הוא עוד יתרום לנו הרבה בהמשך העונה".

בשבוע הבא תצא מכבי לסלוניקי, שם תתארח ב"אלכסנדריו" המאיים של אריס. בסיום המשחק תדע האם תדורג בהגרלת הטופ-16 בקבוצת האיכות הראשונה. כדי להשאיר לעצמה סיכוי לעשות זאת, חייבת מכבי לרשום ניצחון חוץ ביוון. שרף סיפר כי "אריס עשו בשבועיים האחרונים שתי החתמות מאוד משמעותיות, ואתמול הם ניצחו באיסטנבול. יהיה הרבה טירוף במגרש, עם כל הקהל והאווירה מסביב. יש לאריס על מה להילחם במשחק נגדנו. ניצחון, והם יכולים לעבור בטבלה את פילזן. אני אוהב את סלוניקי, אימנתי שם כמה קדנציות ואני יודע עד כמה זה יהיה קשה, אבל קודם אנחנו צריכים לעבור את משחק הליגה מול הגליל ביום ראשון".

"לוקח לי זמן לחזור לכושר"

גיבור המשחק, ללא ספק, היה יותם הלפרין, שעל הדרך חגג יום הולדת 24, קלע 24 נקודות וצבר 24 נקודות מדד איכות. "זה היה נחמד לנצח, אבל באמת לא שיחקנו מספיק טוב היום. כולם דיברו לפני המשחק על זה שמילאנו מגיעים בלי לחץ ואנחנו עם, וכנראה שזה כן השפיע עלינו בסופו של דבר. עכשיו מתחיל המאני טיים".

חזרתו של וויצ'יץ' לפרקט ריגשה לא מעט אוהדים ביציע, והסנטר הקרואטי הוכיח שמכבי תזדקק לשירותיו גם בהמשך. "הרגשתי מצוין. שמחתי מאוד לחזור לשחק ביורוליג, בטח שבאולם שלנו", אמר. "בעשרים הדקות ששיחקתי אני חושב שהייתי טוב, אבל זה רק המשחק השני שלי בחצי השנה האחרונה, אז לוקח לי זמן לחזור לכושר". טרנס מוריס, ששוב עשה את העבודה השחורה, הוסיף: "עשינו את זה קשה בעצמנו. כולנו שמחים שניקולה חזר. הוא שחקן חכם מאוד ולקבל אותו בחזרה יוסיף לנו ביטחון להמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully